Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با مصوبه کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و سوانح رانندگی این استان محور جدید هشتگرد- طالقان در فصل پاییز و زمستان بسته می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با یادآوری این که این محور از خردادماه سال جاری افتتاح شده است، گفت: خوشبختانه از زمان افتتاح تاکنون، گزارشی مبنی بر وجود مشکل جدی در این محور داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مه‌گیر بودن این مسیر در بیشتر ایام سرد سال، افزود: در نیمه دوم سال به دلیل بارش برف و باران، نبود برخی امکانات زیرساختی و آماده‌نبودن کنارگذر تونل ممکن است عبور و مرور کاربران جاده‌ای خطرآفرین شود بنابراین برای حفظ ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی این محور تا پایان فروردین‌ماه بسته می‌ماند و مقرر شده در مدت زمانی که این محور مسدود است، دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم را برای ارتقای ایمنی و تجهیز آن انجام دهند.

زندی فر گفت: کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و سوانح رانندگی البرز با عضویت مدیران‌کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری البرز، اداره‌کل راه و شهرسازی، هلال احمر، پزشکی قانونی، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، صداو سیما، سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس راه  اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز تشکیل می‌شود و این تصمیم توسط اعضای کمیسیون اتخاذ شده است.

انتهای پیام / ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ امنیت سوانح رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و نصب بیش از ۱۱ هزار تابلوی اخطاری و انتظامی در جاده های مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره ایمنی راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از نصب انواع علائم ایمنی از جمله علائم آشکارسازی قوس، مسیرنما و خطر نما توسط این اداره کل خبر داد و گفت: نصب علائم ایمنی می‌تواند عامل بسیار موثری در ایمن سازی محور‌ها وکاهش سوانح رانندگی به شمار آید.

محسن یمینی افزود: بازسازی، نوسازی و تعمیر و نصب ۱۱ هزار و ۸۵۰ عدد تابلوی علائم اخطاری و انتظامی و هدایت مسیر، پاکسازی و شستشوی ۲۱ هزار و ۷۰۰ عدد انواع تابلوی علائم اخطاری و انتظامی و هدایت مسیر و ۵۶۰۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی طی یک سال گذشته توسط اکیپ‌های راهداری انجام شد.

رئیس اداره ایمنی راه‌های استان در ادامه از آشکارسازی نقاط پرتصادف به‌عنوان یکی از روش‌های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد یادکرد و گفت: با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری در خصوص رفع این نقاط صورت گرفته که به‌عنوان یک اقدام کم‌هزینه، زودبازده، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

یمینی ادامه داد: این اداره کل اقدامات وسیعی را در خصوص آشکار سازی نقاط پر حادثه بصورت زودبازه در قالب نصب علائم و تابلو‌های فسفری، نصب جداکننده‌های میانی انجام داده است.

او آموزش و فرهنگ سازی را از جمله عوامل موثر در جهت کاهش تصادفات نام برد و خاطر نشان ساخت: می‌توان با بکار گیری تمهیدات مهندسی کنترل و نظارت _ تبلیغات کافی _ اطلاع رسانی عمومی _ آموزش فراگیر _ راهنمایی و ارشاد و بعضا تادیب خاطیان گامی به سوی ارتقاء و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش سوانح رانندگی برداریم.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • تعمیر و نصب بیش از ۱۱ هزار تابلوی اخطاری و انتظامی در جاده های مازندران
  • شمار مصدومان حوادث جاده‌ای امسال
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال