Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادامه بازی های دور دوم رقابت های انتخابی جام جهانی، امروز برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که تیم ملی ایران امروز به مصاف سوریه می رود، تیم های دیگر نیز در گروه های دوگانه رقابت های انتخابی جام جهانی با هم بازی می کنند. جدول این رقابت ها تا به اینجا کار به شکل زیر است:

جدول گروه اول

 

جدول گروه دوم امارات - لبنان؛ ساعت 15:30

دو تیم امارات و لبنان از ساعت 15:30 به مصاف هم می روند و این دیدار به میزبانی لبنانی ها در شهر صیدا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رفت این دو تیم با نتیجه 0-0 به پایان رسید و لبنان با پنج امتیاز در رتبه سوم حضور دارد و اگر همین جایگاهش را حفظ کند می تواند به پلی آف صعود به رقابت های جام جهانی در منطقه آسیا برسد. امارات سه امتیازی نیز در رتبه پنجم حضور دارد و در طول 5 بازی تنها سه امتیاز حاصل از سه تساوی را به دست آورده است و منطقه پلی آف برای آن ها دور از دسترس نیست.

ویتنام - عربستان سعودی؛ ساعت 15:30

این بازی جدال تیم های صدرنشین و قعر نشین گروه دوم مرحلهع دوم انتخابی جام جهانی است و عربستانی ها هم اکنون با 13 امتیاز در صدر جدول حضور دارد و در طول 5 بازی، 4 برد و یک تساوی را به دست آورده است و روز های خوبی را تحت هدایت هروه رنارد می گذراند. در مقابل ویتنام تمام بازی های خود را باخته است و امیدی برای رسیدن به جام جهانی ندارد. عربستان برای حفظ صدرنشینی اش باید با استرالیایی رقابت کند که 10 امتیازی است و شاگردان رنارد یک حاشیه امنیت سه امتیازی برای خود ایجاد کرده اند.

چین - استرالیا؛ ساعت 18:30

استرالیا که در بازی قبل مقابل عربستان متوقف شد حالا با یک امتیاز بیشتر از ژاپن در رتبه دوم حضور دارد و رقابت سختی با ژاپن برای صعود دارد. استرالیا از 5 بازی 10 امتیاز به دست آورده و تنها شکستش به بازی مقابل ژاپن بر می گردد. این بازی در استادیوم شارجه برگزار می شود و چینی ها هم با 4 امتیاز در رتبه پنجم حضور دارند و اگر در این دیدار هم نتوانند به سه امتیاز برسند، بعید است حتی به جایگاه سوم برای صعود به پلی آف برسند.

عراق - کره جنوبی؛ ساعت 18:30

این دیدار نسبت به بقیه بازی های برای ایران از حساسیت بالاتری برخوردار است. جایی که کره جنوبی رقیب مستقیم ایران در راه صدرنشینی به مصاف عراق می رود. عراقی ها برای رسیدن به جایگاه سوم و رفتن به پلی آف یک امتیاز با این جایگاه و لبنان 5 امتیازی فاصله دارند.

بازی رفت این دو تیم با نتیجه 0-0 به پایان رسیده است و تیم ملی ایران به واسطه همین دو امتیازی که کره مقابل عراق از دست داد، به صدر جدول رسید.

عمان - ژاپن؛ ساعت 19:30

این دیدار به نوعی حساس ترین بازی گروه دوم است، ژاپن 9 امتیازی در رتبه سوم حضور دارد و عمان هم 7 امتیازی در رتبه چهارم ایستاده است. عمان اگر قصد دارد به صعود امیدوار بماند نباید در این دیدار شکست بخورد و شاگردان برانکو در بازی رفت با نتیجه 1-0 مقابل ژاپن به پیروزی رسیده بودند.

سوریه - ایران؛ ساعت 19:30

سوریه در حال حاضر با 2 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی گروه A رقابت های مقدماتی جام جهانی قرار دارد. نزار المحروس و تیمش در این مسابقات اصلا عملکرد خوبی نداشتند و از 5 بازی خود فقط موفق به کسب دو تساوی شدند. تساوی های آنها نیز به بازی مقابل عراق و امارات برمی گردد. نبرد آخر آنها در این رقابت ها هم بازی با عراق بود، دیداری که عمر السوما تنها گل سوریه ای ها را به ثمر رساند.در سوی مقابل تیم ایران قرار دارد. ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ در حال حاضر با 13 امتیاز در رتبه اول جدول‌ گروه A قرار دارد. تیم ملی فوتبال کشورملن علی رغم مشکلات موجود در‌ این مسابقات نمایش های درخشانی ارائه کرده و بدون شکست و تنها با یک تساوی صدرنشین است. شاگردان دراگان اسکوچیچ در آخرین بازی خود کار سختی برابر لبنان داشتند، تیم ملی تا دقایق پایانی از حریف عقب بود اما کامبک دقیقه نودی باعث شد تا روند شکست ناپذیری ایران ادامه داشته باشد. بدون شک ایران در این مسابقه برای کسب سه امتیاز راهی میدان می شود و اسکوچیچ در تلاش خواهد بود تا با تداوم در پیروزی هایش حواشی را کنترل کند تا ایران یک گام دیگر به صعود به جام جهانی نزدیک شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران عربستان سوریه جام جهانی جام جهانی رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران

به گزارش ورزش سه، پس از پایان مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 سعید احمدعباسی از ایران با 6 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار گرفت.

احمدعباسی که دو سال پیش در کویت با 7 گل زده بعد از حسین طیبی در رده دوم بهترین گلزنان جام ملت‌ها قرار گرفت، امسال با توپ پر به میدان آمد و در هر سه مسابقه دور مقدماتی دبل کرد تا برای کسب عنوان آقای گل مسابقات خیز بردارد.

نکته جالب در مورد گل‌های او این است که در هر دو مسابقه علیه بحرین و کویت از میانه زمین با توپ‌ربایی زیرکانه دروازه حریفان را باز کرد.

بعد از احمدعباسی 6 گله، طارق زیاد سلیمان از عراق، یوسی آرای از ژاپن، چایرات کوبانیکنف از قرقیزستان و محمدعثمان موسی و سوفاوت توینکلنگ از تایلند با سه گل در رده دوم قرار دارند.

در 24 بازی مرحله مقدماتی جام ملت‌ها فوتسال آسیا 111 گل به ثمر رسید که میانگین 4.62 گل در هر بازی تا امروز ثبت شد.

دیگر خبرها

  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند