Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی احمدزاده روز سه شنبه با صدور پیامی به مناسبت بیست و نهمین دوره از هفته کتاب، این هفته را به کتابداران و تمامی فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی تبریک گفت و افزود: امام علی (ع) آورده است که کتاب ها بستان های دانشمندان هستند.

وی اضافه کرد: همواره کتاب چراغ راه است و یار مهربان تمامی لحظات زندگی؛ خواندن کتاب جان را دگر می کند،روح پرور و آموزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نویسندگان،خالقان آثار، آفرینندگان کتب مختلف، فراهم کنندگان زمینه نشر و آماده سازی کتب و مبلغان و نشردهندگان کتابهای آموزنده و هدایت کننده، همه حق بزرگی به گردن بشریت دارند و قابل احترام و تمجید هستند.

احمدزاده عنوان کرد: درایام سالروز ارتحال نویسنده بزرگ ،خالق تفسیر بزرگ المیزان، علامه طباطبایی (ره)، یاد ایشان و همه نویسندگان عالم اسلام را گرامی داشته، خودم و همه عزیزان را به مطالعه و خواندن کتاب و نیز توسعه فرهنگ کتابخوانی توصیه می کنم.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کتاب کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد