Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش «کتاب در حرکت» که همزمان با هفته کتاب توسط کتابخانه ملی برگزار می‌شود، با اهدای منابع کتابی و غیرکتابی به بیمارستان‌ها و مراکز سلامت و بهداشتی رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، پویش «کتاب در حرکت» با پیام «بخوان و به دیگری بسپار» برای دومین سال متوالی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در هفته کتاب و کتابخوانی (۲۴ آبان تا اول آذر)‌برگزار شده و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی پنج هزار کتاب به پنج بیمارستان و مرکز سلامت و بهداشتی و ۲ هزار کتاب به همراه بسته های کمک آموزشی به ۲ موسسه خیریه اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، منابع کتابی و غیرکتابی را به بیماران بستری و همراهان آنها در بیمارستان مفید، بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، بیمارستان امام خمینی (ره)، بیمارستان بهرامی و بیمارستان نیکان اهدا کرد.

همچنین اهدای کتاب به آسایشگاه کهریزک و ساختمان مرکزی کانون وکلای دادگستری از دیگر اقدامات در پویش کتاب در حرکت است، علاوه بر منابع کتابی مجموع هشت هزار منبع غیرکتابی در قالب این پویش اهدا شده است.

---

به گفته فرناز محمدی معاون اداره کل فراهم‌آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در سال جاری در مجموع بیش از ۳۰ هزار نسخه کتاب در پویش«کتاب در حرکت» میان شهروندان اهدا شده است.

اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در کنار این فعالیت ها، اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایتی به آدرس www.nlai.ir/gardanesh  کرده و بر این اساس هریک از شهروندان و گیرندگان کتاب می توانند با ورود به این وب سایت تجربه و دیدگاه خود از اهدای کتاب را درج کنند. ضمن اینکه امکان درج خلاصه ای از کتاب خوانده شده و انتقادات و پیشنهادات در این درگاه اینترنتی فراهم است.

 در تقویم رسمی کشور، ۲۴ آبان ماه روز کتاب و کتاب‌خوانی است و از این روز تا ۳۰ آبان در سراسر کشور هفته کتاب برگزار می شود. در این هفته استان‌های کشور میزبان نمایشگاه‌ها و جشن‌های کتاب و سخنرانی هستند که هدف از آنها رفع مشکلات چاپ و نشر و ترویج کتابخوانی است. 

بیشتر بخوانید

ای روزهای خوب که در راهید

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران کتاب در حرکت هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علاقه سامان نریمان‌جهان به بارسلونا و منچستر سیتی سوژه دیگر بازیکنان پیکان در تمرین این تیم شد و همبازیان او در جریان تمرین خودروسازان در پیکانشهر برای او کُری‌خوانی کردند.

رئال مادرید پس از حذف منچستر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موفق به کسب پیروزی سه بر دو در ال‌کلاسیکو شد که شادی جود بلینگام پس از گل سوم مقابل بارسلونا همراه با واسکز جالب توجه بود و همین حرکت در تمرین پیکان نیز اجرا شد!

علی قربانی و ثابت‌ایمانی در جریان تمرین خودروسازان برای سامان نریمان‌جهان که هوادار بارسلونا و منچستر سیتی است و تیم‌های او برابر رئال مادرید شکست خوردند، کُری خواندند و شادی گل بلینگام و واسکز را به اجرا درآوردند.

این حرکت جالب توجه بازیکنان پیکان با هافبک باتجربه تیمشان در تمرین دیروز جلب توجه زیادی کرد و عکس این لحظه به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی