Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان از راه اندازی مرکز غربالگری سرطان غرب گیلان در شهرستان تالش خبر داد و گفت: راه اندازی این مرکز می تواند جمعیت قابل توجهی از هم استانی ها را در غرب گیلان پوشش دهد.

دکتر آبتین حیدرزاده در حاشیه بازدید از ساختمان قدیم بیمارستان شهید نورانی تالش که به منظور استقرار مرکز غربالگری سرطان آماده سازی شده است، اظهار کرد: اقدامات لازم برای تجهیز و راه اندازی مرکز غربالگری سرطان در تالش در حال بررسی و انجام‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت فعالیت مرکز غربالگری سرطان در غرب استان، گفت: حدود ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت کل استان گیلان در شهرستان های تالش، رضوانشهر، ماسال و آستارا ساکن هستند و در غرب گیلان مرکز غربالگری سرطان وجود ندارد که راه اندازی این مرکز می تواند جمعیت قابل توجهی از هم استانی ها را در غرب گیلان پوشش دهد.

دکتر بختیار حیدرنیا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش نیز، با بیان اینکه راه اندازی مرکز غربالگری سرطان در این شهرستان می تواند مشکل بسیاری از بیماران منطقه از لحاظ طی مسافت را رفع کند، گفت: راه اندازی این مرکز غربالگری در تالش در شناسایی به موقع بیماران، پیشگیری از پیشرفت بیماری و درمان به موقع آنان بسیار تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز در تالش، دستگاه های ماموگرافی و کلونوسکوپی برای خدمات به مردم مستقر می شود تا خدمات بهتری به ساکنان منطقه غرب گیلان ارائه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سرطان غربالگری سرطان مرکز غربالگری سرطان اندازی این مرکز غرب گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علی‌اکبر آقایی" در جریان برگزاری سلسله جلسات تخصصی بررسی مسائل مربوط به سیلاب منطقه دشتیاری و چابهار که با حضور مدیر مرکز پایش کیفیت آب و رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد، با اعلام این مطلب بیان کرد: همکاری مرکز بهداشت و آب و فاضلاب در کنترل کیفیت آب مناطق سیل زده نتایج مطلوبی را به همراه داشته و بهبود کیفیت آب و جلوگیری از شیوع بیماری‌های مرتبط با آن را می‌توان از مهم‌ترین نتایج این اقدامات برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه
  • اهمیت اجرای نظام مراقبت بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در کیش
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش گرفتن یک هکتار از جنگل‌های شهرستان تالش
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌های موجود
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود