Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:29:40 GMT

ابراهیمی دینانی میهمان سوفیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۱۶۵۱

ابراهیمی دینانی میهمان سوفیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه رادیویی سوفیا به مناسبت روز جهانی فلسفه و سالگرد درگذشت علامه طباطبائی با حضور اساتید برجسته فلسفه از شبکه رادیویی گفتگو به صورت زنده پخش می‌شود.

میهمانان این برنامه غلامحسین دینانی استاد تمام فلسفه دانشگاه تهران، غلامرضا زکیانی رییس موسسه حکمت وفلسفه و رضا کوهکن عضو هیئت علمی موسسه حکمت و فلسفه و پژوهشگر فلسفه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این برنامه به روال هر هفته به عهده محمد جواد ادبی استاد فلسفه و عرفان دانشگاه شهید مطهری و پژوهشگر فلسفه است.

«سوفیا» سه شنبه شبها ساعت ۲۲ با اجرای محمد جواد ادبی، تهیه کنندگی بهزاد محمودزاده و سردبیری سارا فرجی از شبکه رادیویی گفتگو بر روی موج اف. ام ردیف ۱۰۳.۵ به صورت زنده پخش می شود.

کد خبر 5353399

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین ابراهیمی دینانی برنامه رادیویی سوفیا فلسفه روز جهانی فلسفه هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه رونمایی کتاب معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی تازه های نشر روز جهانی فلسفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتشارات سوره مهر اکبر قولی فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت