Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:41:42 GMT

دستگیری سارقان میلیاردی مرسولات پستی در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۴۹۰

دستگیری سارقان میلیاردی مرسولات پستی در شهرکرد

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت مرسولات پستی در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌‌آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات سه سارق مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه سه سارق دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

امان‌اللهی افزود: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به ۵۹ فقره سرقت مرسولات پستی، اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرکرد اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی مرسولات پستی، سیم و کابل برق کشف شد گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سارقان سرقت آگاهی فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری مرسولات پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان به عنف در اهر

سرهنگ حسین عبدی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران، مشخص شد ۳ نفر سارق در محل حاضر و اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر با استفاده از تحقیقات علمی و فنی در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان نمودند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و دو متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اهر  عنوان کرد: ارزش ریالی طلاجات مسروقه مکشوفه حدود ۲میلیارد تومان میباشد و از متهمان، یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط گردید.

وی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری نمایند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج