Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:18:34 GMT

پیاده روی خانوادگی در بجنورد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۶۴۵

پیاده روی خانوادگی در بجنورد برگزار می شود

مجید اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بسیج ورزشکاران با همراهی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های متعددی را برای ورزشکاران پیش بینی کرده است.

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی ادامه داد: نخستین برنامه نواختن زنگ زورخانه است.

وی افزود: همچنین پویش نذر خون توسط ورزشکاران استان برگزار خواهد شد تا بخشی از بانک خون خراسان شمالی تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل زاده دیدار با خانواده‌های شهدا و گلباران مزار شهدا را دیگر برنامه این مجموعه عنوان کرد و گفت: برای بانوان ورزشکار کارگاه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و دینی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج ورزشکاران گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی به صورت مجازی و تجلیل از ورزشکاران مروج اخلاق اسلامی دیگر برنامه‌های مد نظر است.

وی در انتها بیان کرد: طی هفته بسیج پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5353584

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج ورزشکاران هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا گرگان کتاب و کتابخوانی اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۷ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال خبر داد و گفت: فرد کلاهبردار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفندهای مختلف از جمله خرید و فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده، یک نفر کلاهبردار در این رابطه شناسایی و دستگیر شد، افزود: این فرد در بازجویی‌های بعمل آمده به ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در همین رابطه یک پرونده جعل هم کشف شد، خاطرنشان کرد: فرد کلاه‌بردار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.‌

کد خبر 746826

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد