Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: چندی پیش اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک اعضای یک باند خانوادگی به این پلیس ارائه و بدین ترتیب اکیپی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: عوامل این معاونت طی اقدامات اطلاعاتی به دست آوردند اعضای این باند در پوشش مسافرت خانوادگی به استان‌های مرزی کشور مراجعه و ضمن تهیه مواد مخدر در حال بازگشت به شهر تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از مأموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی به استان قم اعزام شد، گفت: با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خودرو متهمان در محورهای مواصلاتی به استان قم شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و هر سه عضو این باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: در بررسی از خودروی متهمان ۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف و متهمان به جرم ارتکابی در همان تحقیقات اولیه معترف شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5353524 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر عبدالوهاب حسنوند کشف تریاک شهرداری تهران زلزله شورای شهر تهران مسعود فیاضی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کیفیت هوای تهران مهدی چمران سازمان محیط زیست خانواده آلاینده ها ترافیک وکالت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.


این مقام انتظامی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد، این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.


سرهنگ باباپور افزود: ماموران پس از چند شبانه روز رصد و پایش دقیق، موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضایی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار