Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:07:36 GMT

ناکامی سارقان احشام در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۴۰۳۴

ناکامی سارقان احشام در اسدآباد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ افشین یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد  در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و مشاهدات عینی ماموران گشت رده‌های تابعه مبنی بر ورود شبانه سارقان غیربومی احشام با خودرو‌های تیزرو به سطح روستا‌های تابعه شهرستان اسدآباد، مراتب جلوگیری از سرقت و شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور پیشگیری از بروز سرقت احشام ضمن ارائه هشدار‌های لازم به دامداران، با بلوک بندی حوزه استحفاظی شهرستان و بسیج کلیه ماموران گشت پلیس آگاهی، یگان امداد، پلیس پیشگیری و کوپ تابعه، بامداد شب گذشته سارقان در یکی از روستا‌های بخش مرکزی حین سرقت احشام مشاهده شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی خوب ماموران گشت پاسگاه یوسف آباد در مواجهه با سارقان، گفت: سارقان با رها کردن سه راس گوسفند سرقتی که در حال بارگیری آن‌ها بودند، بدون توجه به فرمان پلیس به سرعت به سمت یکی از شهرستان‌های همجوار متواری شدند.

یاری ادامه داد: با توجه به حضور ماموران گشتی در منطقه، کنترل محور‌های مواصلاتی و انجام سایر اقدامات فنی، سارقان خود را در کمین ماموران گرفتار دیده و ضمن رها کردن خودرو زانتیا، با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

او  با اشاره به بررسی وضعیت خودرو، خاطر نشان کرد: با استعلام از سامانه مشخص شد، این خودرو دارای که یک زوج پلاک سرقتی نیز بر روی آن نصب بود، دارای سابقه سرقت از همدان است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به این که تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد، از مالکان احشام خواست: ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، در مراقبت از دام‌ها نیز کوشا باشند.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سرقت احشام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه