Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عراق به شکست تیمش برابر کره جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال عراق امشب با پذیرش شکست 3 بر صفر برابر کره جنوبی در دور ششم دیدارهای گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 شرایط سختی برای صعود پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیک ادووکات سرمربی عراق در نشست خبری پس از بازی برابر کره جنوبی گفت: بهانه‌ای برای شکست در این بازی پیدا نمی‌کنم. کره جنوبی از جهات مختلفی بهتر از ما بود. آنها پاس‌های زیادی می‌دادند که کنترل‌شان دشوار بود.

وی افزود: در نیمه نخست همه چیز تا حدودی عادی بود، حتی با وجود گلزنی کره جنوبی، اما در نیمه دوم شرایط بازی سخت شد.

ادووکات درباره شانس عراق برای صعود به جام جهانی 2022 اظهار داشت: شرایط ایران و کره جنوبی برای صعود مستقیم به جام جهانی 2022 به دلیل در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیتی که در اروپا بازی می‌کند، بهتر است. ما برای کسب رتبه سوم جدول گروه مبارزه می‌کنیم و با تیم‌های لبنان، امارات و سوریه شانس مشابهی داریم.

سرمربی عراق در پایان گفت: نمی‌توانم بازیکنان عراق را مقصر شکست برابر کره جنوبی بدانم، زیرا آنها تلاش خود را کردند. سختکوشی ما برای رقابت با تیم‌های باکیفیت‌تر کافی نیست. بیایید به آینده نگاه کنیم. ما بازیکنان جوانی در اختیار داریم که جاه‌طلب هستند. امیدواریم در جام اعراب فیفا در سطح بهتری ظاهر شویم.

انتخابی جام جهانی 2022| تداوم ناکامی‌های عراق با شکست برابر کره جنوبی/ تساوی چین و استرالیا

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق برابر کره جنوبی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در دیدار برگشت و هفته چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز (روز سه شنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق آباد برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.   

شاگردان قلعه نویی در دیدار رفت برابر ترکمنستان  توانستند ۵ گل به ثمر برسانند و آنها با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ازبکستان در صدر جدول گروه E مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار دارند.  

ملی پوشان کشورمان می‌خواهند با برتری برابر تیم ترکمنستان در بازی برگشت صدرنشینی خود را در گروه E  مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تثبیت کرده و خیال خود را برای صعود از گروه خود به مرحله سوم این رقابت‌ها راحت کنند.  

این بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شود به همین خاطر ملی پوشان کشورمان باید مراقب ساق‌های خود باشند که دچار مصدومیت نشوند و  نگرانی کادر فنی را به دنبال نداشته باشد.  

قلعه نویی در بازی رفت برابر تیم ترکمنستان از چند بازیکن جوان از جمله حزباوی، سامان فلاح و محمدرضا آزادی بهره برد و به طور حتم در بازی برگشت هم نفرات جوان را در ترکیب تیم ملی می‌گذارد تا به تدریج شاهد تغییر نسل در تیم ملی باشیم.  

مهدی لیموچی و آرشا شکوری به علت صادر نشدن روادید خود و مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش هم به علت مصدومیت همراه تیم ملی به کشور ترکمنستان نرفتند، اما سردار آزمون با وجود مصدومیت و دوری ۳ هفته از میادین فوتبال، تیم ملی را در این سفر همراهی کرده است.  

در آن طرف، تیم ترکمنستان در بازی رفت شکست سنگین ۵ بر صفر را برابر تیم ملی ایران متحمل شد و این تیم قصد دارد  با حمایت هوادارانش حریف خود را متوقف کرده تا از انتهای جدول گروه C فرار کند، اما کار سختی مقابل یوز‌های ایرانی پیش رو دارد.  

نکته جالب توجه در رویارویی این ۲ تیم در طول تاریخ این است که تیم ملی فوتبال کشورمان هیچ وقت نتوانسته تیم ترکمنستان را در زمینش شکست بدهد و هر ۴ بردش در ایران رقم خورده است. حاصل ۳ تقابل ایران و ترکمنستان به میزبانی حریف، ۲ برد سهم سبزپوشان و یک تساوی بوده است. به هر حال باید دید ملی پوشان کشورمان می‌توانند این طلسم را بشکنند یا نه!

تیم ملی فوتبال کشورمان آخرین بار حدود ۹ سال پیش به ترکمنستان رفت و در مسابقه انتخابی جام جهانی برابر این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت. سردار آزمون تک گل ایران را زد و از آن طرف هم روسلان مینازوف در دقیقه ۴۵+۱ توانست گل تساوی را به ثمر برساند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • حمایت جهانی از فلسطین/ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • حمایت جهانی از فلسطین؛ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد