Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@08:03:56 GMT

کاشان احتمالا در زمستان با کمبود برق مواجه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۶۹۶۴

کاشان احتمالا در زمستان با کمبود برق مواجه می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس اداره برق کاشان ضمن تاکید بر اهتمام ویژه مشترکان بر مدیریت مصرف انرژی گفت: احتمال کمبود برق در زمستان وجود دارد. - اخبار استانها -

امیر رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، با بیان اینکه اهمیت مدیریت مصرف حامل‌های انرژی در زمستان کمتر از تابستان نیست، اظهار داشت: اولویت شرکت گاز در گازرسانی به مصارف خانگی و عدم تخصیص به نیروگاه‌های تولید برق در صورت افزایش مصرف گاز مشترکان خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تجربه سال‌های گذشته و کمبود گاز در فصل زمستان افزود: با توجه به رعایت نکات زیست محیطی و  ممنوعیت استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها، احتمالاً با کمبود برق ناشی از کمبود تولید در فصل زمستان مواجه خواهیم شد.

تشدید بحران انرژی و کمبود برق؛ چین تولید زغال سنگ را افزایش دادنماینده مجلس: خطر کمبود برق و خاموشی وجود دارداستان اصفهان 2000 مگاوات کمبود برق داردبرنامه پیشنهادی انجمن فولاد برای شرایط اضطراری کمبود برق اعلام شد​/ تولید 40 درصدی فولاد فقط با 2 هزار مگاوات ساعت برق

رئیس اداره برق شهرستان کاشان  با بیان اینکه امیدواریم با صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف برق و گاز توسط همشهریان عزیز بتوانیم  فصل زمستان را با حداقل خاموشی پشت سر بگذاریم، ابراز داشت: عایق‌کاری آب گرمکن‌های برقی، استفاده از نور طبیعی در روز، تعویض لامپ‌های قدیمی با LED از جمله راهکارهای مدیریت صرف انرژی است.

وی گفت: کشیدن لوازم برقی از پریز در هنگام عدم استفاده، استفاده حداقلی از بخاری برقی برای گرمایش، خاموش کردن کامل کامپیوتر و تلویزیون در زمان عدم استفاده، عایق‌بندی مناسب در و پنجره‌ها، عدم باز و بسته‌کردن در اطاق‌ها و در خروجی منزل و استفاده از وسایل سرمایشی دارای علامت استاندارد و برچسب انرژی از دیگر راهکارهای مدیریت مصرف انرژی است.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمبود برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران از تولید بی‌سابقه دانه کلزا و شکسته شدن رکورد تاریخی تولید این دانه روغنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلال یوسفی اظهار کرد: تاکنون بالاترین میزان تولید کلزا در شهرستان ۱۳ هزار و ۸۹۱ تن بوده که مربوط به سال زراعی ۹۷ تا ۹۸ است، اما امسال به فضل پروردگار، همت و تلاش کشاورزان زحمتکش و راهنمایی‌ها و مساعدت‌های همکاران و مسئولان شهرستانی و استانی، این میزان تولید تاکنون از مرز ۱۵ هزار تن نیز گذشت.

وی با اشاره به اینکه هنوز برداشت دانه روغنی کلزا به پایان نرسیده است و این رقم افزایش خواهد یافت افزود: امسال در طول دوره رشد محصول کُلزا با چالش‌های بزرگی همچون "انگل گل جالیز" مواجه بود و علاوه بر آن با خسارات ناشی از طوفان و تگرگ فروردین به بخشی از مزارع کلزا مواجه بودیم، اما به لطف خداوند و تلاش‌های همه جانبه کارشناسان و کشاورزان، افتخار این سطح از تولید و رکوردشکنی و "جهش تولید" با "مشارکت مردم" در سابقه کشاورزی شهرستان ثبت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: شکسته شدن رکورد تولید کلزا نشان از ظرفیت بالای این شهرستان در کشت این محصول دارد و امیدوار هستیم با توجه به اینکه کلزا یکی از مهم‌ترین محصولات استراتژیک کشور محسوب می‌شود و نقش بسزایی در پایداری تولید دارد، در سال‌های آینده باز هم شاهد چنین رکوردشکنی‌هایی در تولید این محصول ارزشمند باشیم.

کد خبر 745628

دیگر خبرها

  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • چند ماده غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • ویتامینی که کمبود آن سبب احساس خستگی می‌شود
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • هشدار به مصرف کنندگان | هوای برق را داشته باش
  • تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد
  • فرش‌های تولید شده در کارخانه فرش یلدای کویر کاشان؛ از فرش ابریشم تا فرش کرک و ابریشم با ریشه و زیگزاگ