Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی، چهارشنبه در استان‌های دریای خزر، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، شمال فارس، کرمان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و به صورت پراکنده در استان‌های خراسان شمالی، تهران، جنوب مرکزی، شرق لرستان و ارتفاعات سمنان بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در استان‌های هرمزگان و بوشهر، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

در این روز به سبب وزش باد شدید در شرق استان‌های یزد و کرمان، غرب خراسان جنوبی و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

روز چهارشنبه در شمال شرق کشور دمای هوا ۷ تا ۱۴ درجه کاهش می‌یابد به طوری که بارش در استان خراسان رضوی به صورت برف خواهد بود و در استان‌های دامنه جنوبی البرز، نواحی مرکزی و شرق کشور کاهش دما حدود ۶ تا ۱۲ در جه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا پیش بینی هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول رسانه ای پویش قرآنی ( خدا میگه) گفت: بیش از ۲ هزار اثر از مدارس سراسر استان خراسان رضوی به این پویش ارسال شده که در این مراسم از دختران دانش آموز منتخب تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام صاحب الزمانی افزود: پویش «خدا میگه» به همت مرکز نوجوانه‌ی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: نوجوانان در این پویش با انتخاب یک آیه از قرآن کریم و توضیح آن آیه در قالب یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای در این مسابقه شرکت کردند.

 

دیگر خبرها

  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • هشدار بارش‌های شدید در چند استان
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان