Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید تحقیقاتی چندین محصـــول جدید آنتی دیابت و طراحی فرمولاسیون قرص گیاهی کنترل قند خون برای اولین بار در شرکت داروسازی سها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی؛ دکتر عسکری از تولید ۱۲ قلم انواع دارو‌های ضــد دیابت از جمله متفورمین ۱۰۰۰ و ۵۰۰، ســـیتـاگلیپتین ۲۵، ۵۰، ۱۰۰ و ســـیتـافوربـت در دو دُز ۵۰۰/۵۰ و ۱۰۰۰/۵۰ در شرکت داروسازی سها وابسته به این سازمان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در ادامه افزود: علاوه بر این، توسعه محصولات جدید (طراحی و فعالیت‌های وابسته) چندین محصـــول جدید آنتی دیابت خوراکی ترکیبی دو جزئی و ســه جزئی و همچنین قرص آهســته رهش متفورمین که این دارو با پروفایل آزادسازی ۱۲ ساعت که کاملاً مشابه نمونه خارجی است در مرحله اخذ پروانه و تکمیل پایداری تسریع شده است.


وی در ادامه اضافه کرد: این دارو‌های جدید در راســـتای بهبود کیفیت زندگی بیماران دیابتی و کاهش تعداد قرص مصـــرفی بیماران اهمیت بالایی دارد.


دکتر عسکری در پایان افزود: در راسـتای همین هدف، قرص گیاهی کنترل قند خون برای اولین بار در تحقیقات سها در حال فرمولاسیون می‌باشد که از این محصول مقالات متعدد و مطالعات بسیاری در مجلات معتبر به چاپ رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آنتی دیابت دارو کنترل قند خون سها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض دردناک هدست اپل ویژن پرو صدای کاربران را درآورد

ایتنا - با گذشت چندماه از عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، برخی از کاربران این محصول با مشکلات سلامتی جدی روبرو شده‌اند.
کاربران این هدست از مشکلاتی مانند سردرد، درد گردن و کبودی زیر چشم‌ها شکایت کرده‌اند.

«امیلی اولمان»، مدیر بازاریابی شرکت Hopscotch Interactive یکی از این افراد است که پس از اولین استفاده از هدست ۳۵۰۰ دلاری ویژن پرو، زیر چشم‌هایش کبود شده است. وی معتقد است که این مشکل احتمالاً به دلیل وزن و سنگینی هدست روی گونه‌هاست. 

«ایان بیکرافت»، مدیرعامل شرکت مشاوره Signal نیز در گفتگو با MarketWatch گفت که پس از استفاده از این هدست، درد در ناحیه مرکز جمجمه و بالای کمرش ایجاد شده است. همچنین کاربران سایت Reddit نیز از مشکلاتی مانند سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن هدست شکایت کرده‌اند.

در پاسخ به این گزارش‌ها، اپل از اظهارنظر درباره شکایات مشتریان خودداری کرده و فقط دستورالعمل‌های کاربری هدست ویژن پرو را ارائه داده است. این شرکت به کاربران توصیه کرده هر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه هدست را از سر خود جدا کنند و در صورت احساس ناراحتی، از استفاده آن خودداری کنند.

 
هدست ویژن پرو که مهم‌ترین محصول سخت‌افزاری اپل در یک دهه اخیر است، در ژوئن سال گذشته معرفی شد. این محصول قرار است به کاربران «محاسبات فضایی» و «بعد جدیدی از فناوری شخصی قدرتمند» را ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های منحصربفرد آن، توانایی مشاهده عملکرد برنامه‌ها در محیط واقعی است.

همچنین اپل اخیراً ویژگی «پرسونای فضایی» را در اختیار کاربران ویژن پرو قرار داده که به آنها امکان می‌دهد در هنگام تماس با دیگران، احساس بیشتری از حضور در فضای فیزیکی مشترک داشته باشند.

با این حال، به نظر می‌رسد مزایای این هدست هنوز نتوانسته نگرانی‌های کاربران درباره سلامت خود را برطرف کند. شکایات موجود می‌تواند به معضلی جدی برای اپل در بازاریابی و فروش این محصول تبدیل شود، اگرچه این شرکت تاکنون تمایلی به اظهارنظر در این زمینه نشان نداده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • پیشگیری از دیابت با این میوه
  • تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه
  • استفاده از پولیش رنگ نانویی در قطعات خودرو
  • عوارض دردناک هدست اپل ویژن پرو صدای کاربران را درآورد
  • آمریکا: حمله ایران به اسرائیل چندین ساعت ادامه خواهد داشت