Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:52:14 GMT

نظارت دقیق استاندارد اردبیل بر فروش کالاهای اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۸۲۷۱

نظارت دقیق استاندارد اردبیل بر فروش کالاهای اینترنتی

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم علایی ضمن اشاره به حساسیت بالای کالاهای عرضه شده در سایت‌های فروش اینترنتی بر اهمیت و لزوم عرضه و فروش کالاهای استاندارد در استان تاکید و اظهار کرد: به منظور بهبود خدمات دهی در استان کنترل عرضه کالاهای مشمول مقررات استاندارد در فروش اینترنتی تشدید می‌شود.

وی افزود: در اجرای مفاد تبصره ۳ ماده ۱۴و همچنین ماده ۱۵ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سایت‌های فروش اینترنتی فعال در مراکز استان‌ها، باید از فروش کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری که فاقد علامت استاندارد معتبر و کد ده رقمی زیر آن می‌باشند، اکیداً خود داری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده دو نمونه از کاغذ دستمالی غیر استاندارد در یکی از این سایت‌های سراسری مشاهده شده بود که طی مکاتباتی از فروش آن جلوگیری به عمل آمد.

علایی با اشاره به اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین با فروشگاه‌های خا طی برخورد خواهد شد.

مدیرکل استاندارد گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در برخورد با کالاهایی که نشان استاندارد و کد ۱۰ رقمی بر روی آنها قید نشده باشد با تلفن گویای ۱۵۱۷ و یا با شماره تلفن‌های :۸- ۳۳۷۴۱۱۵۶ تماس گرفته و گزارش دهند.

کد خبر 5353919

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد فروش اینترنتی اردبیل زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه بارش برف خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا عکس استانها گرگان کتاب و کتابخوانی شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند