Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@08:07:40 GMT

انتشار کلیات نقشه راه رشد غیرتورمی تولید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۸۷۵۴

انتشار کلیات نقشه راه رشد غیرتورمی تولید

کلیات نقشه راه وزارت اقتصاد برای رشد غیرتورمی تولید در ۲ سال آینده رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شب گذشته سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از رونمایی کلیت نقشه راه ۲ سال آتی برای رونق تولید همزمان با کاهش تورم خبر داده بود.

خلاصه نقشه راه وزارت اقتصادی برای رشد غیر تورمی به شرح زیر منتشر شد:         برچسب ها: رشد اقتصادی ، رشد تولید ، وزارت اقتصاد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رشد اقتصادی رشد تولید وزارت اقتصاد نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد