Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی فارس به همراه عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منطقه ۵ شیراز در بازدید از برخی مناطق در جریان مشکلات اهالی آن منطقه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، تاج بخش مسئول هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس به همراه افسانه خواست خدایی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز و مسعودی شهردار منطقه ۵ شیراز در بازدید از محله بنی هاشمی و مسلم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اهالی آن محله قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از این بازدید‌ها مشاهده و ارزیابی میزان پاسخگویی شهرداری مناطق نسبت به شورا و مردم، مطالبه توزیع امکانات و خدمات و پیگیری آن در سطح شورای اسلامی شهر و شهرداری و همچنین ارائه راه‌کار‌های تخصصی و عملیاتی به شورا در جهت سیاست گذاری عدالت محور است.


در این بازدید تاج بخش، مسئول هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص لزوم مطالبه گری کف میدان گفت: این هسته مطالبه گر در نظر دارد در بازدید‌های شهری و مطالبه گری میدانی در سایر مناطق شهرداری و با همراهی ناظران شورا در سطح ۱۱ منطقه شهرداری شیراز ادامه دهد و در این مسیر از شهروندان تقاضا داریم ما را از مشکلات و مسائل محلات خود آگاه کنند تا با اولویت به سراغ نقاط کم برخوردار و آسیب پذیر برویم.


این فعال دانشجویی افزود: اگر مسئولان پاشنه همت را بکشند و به جای برگزاری جلسه برای جلسه به میدان عمل بیایند و بسیاری از تصمیمات را در صحنه بگیرند، باعث تسریع در حل بسیاری از مشکلات پیش پا افتاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی شهرداری شیراز شورای شهر اسلامی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابل هرگونه تخلف برای حفظ باغات شیراز می‌ایستیم

ایسنا/فارس شهردار شیراز اولویت اصلی شهرداری را آبرسانی به باغات شهری عنوان و تأکید کرد: مقابل هرگونه تخلف می‌ایستیم.

محمدحسن اسدی امروز، ۲۷ فروردین در حاشیه بازدید جمعی از مدیران شهری شیراز از باغات بلوار چمران بر اقدام عاجل برای صیانت این باغات تأکید و برهم افزایی همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌منظور این مهم تصریح کرد.

وی اظهار کرد: آبرسانی به باغات دغدغه و اولویت اصلی شهرداری شیراز است که در این راستا با حساسیت ویژه آن را دنبال می‌کنیم.

اسدی با بیان اینکه جلوی هرگونه تخلف می‌ایستیم، تصریح کرد: اگر رسیدگی به باغات رها شود، ظرف چند سال آینده چیزی از این باغات نمی‌ماند.

 شهردار شیراز از جلسات مستمر با نماینده‌های باغات، انجام زه‌کشی آبیاری باغ‌ها و مواردی که منجر به صیانت از باغات می‌شود، خبر داد و گفت: دستگاه‌های دیگر استان باید تلاش خود را برای حفظ باغ‌ها انجام دهند تا بخش زیادی از این باغ‌ها سرمایه اجتماعی و باید حفظ شوند.

اسدی با اشاره به چالش کمبود آب به‌عنوان یکی از موضوعات اساسی گفت: مدیریت آب و صیانت از باغات از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است.

به گزارش ایسنا، شهرداری شیراز بیش از ۳.۵ کیلومتر از جوادیه تا محمودیه زه‌کشی  آبیاری باغات انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • هشدار به شهروندان شیرازی
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • هشدار نارنجی هواشناسی و لزوم آمادگی مردم و شهرداری
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • مقابل هرگونه تخلف برای حفظ باغات شیراز می‌ایستیم
  • جانمایی احداث دو تصفیه خانه محلی در شیراز
  • حل مشکلات شهری با تلاش جهادگران هلال احمر در تبریز