Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کیخا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با هدف افزایش ضریب خوداتکایی زاهدان به تخم مرغ سه واحد جدید صنعتی پرورش مرغ تخمگذار شامل ۲ واحد مرغداری ۶٠ هزار قطعه‌ای و یک واحد ٣٠ هزار قطعه‌ای در دست ساخت است.

وی ادامه داد: بیش از ۵٠٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این بخش در زاهدان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی زاهدان گفت: هم اینک در این شهرستان ٢ واحد صنعتی پرورش مرغ تخمگذار با ظرفیت تولید ۶ هزار تن تخم مرغ در سال در حال فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای راه اندازی واحدهای مرغداری حمایت می‌کند.

برچسب‌ها کشاورزی زاهدان تخم مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی زاهدان تخم مرغ کشاورزی زاهدان تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفر تا صد ۳۵۰ واحد‌های مسکن روستایی توسط روستاییان ساخته می‌شود

مجید  جودی معاون مسکن روستایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی در ساخت واحد‌های مسکن روستایی  ۱۰۰ درصد بوده است و همین امر خود باعث شده  روند افزایش تولید مسکن در مقایسه با سایر بخش‌ها افزایش پیدا کند گفت: نمود عینی شعار سال در مسکن روستایی بوده چرا که در اجرای این طرح‌ها ما به صورت کامل از ظرفیت‌های مردم روستایی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد:  وظیفه  بنیاد مسکن در شرایط تولید مسکن مسکن روستایی پرداخت تسهیلات ساخت مسکن، تامین مالی و نظارت بر روند ساخت واحد‌ها است تا واحد‌های با کیفیت به متقاضیان ارائه شود.

جودی بیان کرد: روند پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی توسط بانک‌ها مناسب بوده و تا به امروز ۲۴۵ هزار واحد مسکن روستایی به بانک‌ها معرفی شده و ۱۰۴ هزار واحد مسکونی عقد قرار داده شده است که البته این روند کند به دلیل تعطیلات نوروز بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان
  • کشاورزان برای حمل محصولات حتماً از طریق شرکت‌های مجاز اقدام کنند
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • افزایش ۴ برابری ظرفیت تولید کارت سوخت
  • رشد ۱۱ درصدی تولید گوشت بوقلمون در قزوین
  • صفر تا صد ۳۵۰ واحد‌های مسکن روستایی توسط روستاییان ساخته می‌شود
  • افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری
  • پرورش کرم ابریشم کمک به اشتغال در مناطق روستایی است
  • رشد ۴۳ درصدی تولید مرغ با احیای ۱۹ مرغداری در البرز
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز