Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن گفت: بیش از ۱۰۰ هزار متقاضی مسکن از ۴۳ شهر استان تا کنون در سامانه ثمن طرح ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

وی اذعان داشت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن اقدام به ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام برای ۴۳ شهر استان شامل فولادشهر، بهارستان، مجلسی، شاهین‌شهر، شهرضا، کاشان، اردستان، اژیه، انارک، برزک، تودشک، تیران، جندق، حسن‌آباد، خوانسار، خور، داران، دهق، زواره، سده لنجان، علویجه، فرخی، فریدونشهر، گلپایگان، مهاباد، میمه، نصرآباد، نوش آباد، نیاسر، هرند، ورزنه، وزوان، کمه، کوهپایه، آران وبیدگل، ایمانشهر، باغ بهادران، بویین میاندشت، طالخونچه، فلاورجان، قهدریجان، گلدشت و نطنز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برای متقاضیان تعدادی از شهر‌ها در شهر مجاور تأمین زمین انجام‌شده و متقاضیان ساکن در شهر‌های مبارکه، طالخونچه و تمامی شهر‌های استان اصفهان می‌توانند برای شهر جدید مجلسی اقدام به ثبت‌نام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بابیان اینکه متقاضیان ساکن در شهر‌های شهرستان اصفهان می‌توانند در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی ثبت‌نام کنند افزود: متقاضیان ساکن در شهر گوگد می‌توانند برای گلپایگان ثبت‌نام کرده و برای متقاضیان ساکن در شهر‌های شهرستان‌های لنجان، نجف‌آباد، فلاورجان، خمینی‌شهر امکان ثبت‌نام در شهر جدید فولادشهر فراهم‌شده است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی مسکن ملی متقاضیان ساکن در شهر ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نزدیک به ۲ هزار هکتار زمین

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسماعیلی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از یک هزار و ۸۳۳ هکتار اختصاصی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای استان اصفهان، ۳۰۸ هکتار آن در ۸۷ روستا قرار دارد که در حال تفکیک برای ساخت و ساز هستیم.

وی از صدور اسناد بنیادی برای ۹۳۵ روستای بالای ۲۰ خانوار خبر داد و افزود: ۲۸ هزار و ۱۸۱ سند با همکاری ثبت احوال به متقاضیان تحویل داده شده است که در نوع خود عدد قابل توجهی محسوب می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از اجرای طرح‌های مسکن هم در بخش روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر استان اصفهان خبر داد که زیرسازی تمام آنها انجام شده است.

وی گفت: در سال گذشته حدود ۳ میلیون مترمربع در روستای استان اصفهان آسفالت ریزی انجام شده است.

اسماعیلی از آغاز بازسازی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۸۴ خبر داد و گفت: در حال حاضر برای هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد، تنفس دو ساله و بازپرداخت ۲۰ ساله وام مقاوم سازی تأمین اعتبار شده است.

وی نرخ مقاوم سازی در استان اصفهان را ۴۰ درصد خواند و ادامه داد: اگر تسهیلات مقاوم سازی به طور کامل جذب شود این روند ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6078598

دیگر خبرها

  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نزدیک به ۲ هزار هکتار زمین
  • هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد