Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل تجمع خودرو در پشت مرز سرو حل شده و تا چند روز آینده مساله تجمع نیز برطرف می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل تجمع خودرو در پشت مرز سرو حل شده و تا چند روز آینده مساله تجمع نیز برطرف می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نادر صادقی در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما ، با اشاره اینکه تجمع کامیون ها در مرز سرو به دلیل انتقال  رانندگان کامیون‌ها از مرز بازرگان به مرز سرو رخ داده است، گفت: مسئولان گمرک گوربلاغ ترکیه طرف مقابل در مرز بازرگان اعلام کردند که در این گمرک بازسازی‌هایی را انجام خواهند داد و این مساله باعث شد که حجم خروج کامیون از مرز بازرگان از ۹ هزار و ۵۰۰ خودرو در شهریور ماه به هشت هزار و۲۰۰ خودرو در مهر ماه کاهش و یک هزار و ۳۰۰ خودرو برای رفتن به ترکیه به مرز سرو مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: به همین دلیل و به علت پایین بودن ظرفیت پارکینگ در گمرک اسندره ترکیه در مرز سرو این تجمع رخ داده بود.

صادقی تاکید کرد: طی جلساتی که انجام شده مقرر گردید ظرفیت خروج کامیون از  مرز سرو به ۲۰۰ کامیون افزایش یابد.

وی با تاکید بر روانسازی حرکت خودرو ها در مرز سرو ، گفت: مرز سرو به صورت ۲۴ ساعته فعال است و دستگاههای اجرایی و کلیه عوامل خدمات‌رسان نیز در این مرز مستقر هستند تا تردد به صورت روان و سریع انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرز سرو مرز ایران و ترکیه معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی آذربایجان غربی مرز سرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴۹ جانباخته در تصادفات جاده‌ای در ۱۴ روز اخیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با بخش خبری ساعت ۱۰ صبح گفت: در ۱۴ روز اخیر، ۴۵۲ فقره تصادف فوتی و ۱۱ هزار فقره تصادف جرحی در جاده‌های کشور اتفاق افتاده است.

­

این مقام انتظامی از ثبت ۳۴۰ میلیون تردد بین استانی از ۲۴ اسفند تاکنون خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: براساس آمار مرکز ثبت ترددها، در حال حاضر حدود ۳۲۰ هزار خودرو مسافر در استان مازندران، حدود ۲۱۵ هزار خودرو مسافر در استان گیلان و حدود ۱۰۰ هزار خودرو در استان خراسان رضوی وجود دارد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴ درصد کاهش داشته است.

­

سرهنگ شیرانی توصیه کرد: مسافران حتما قبل از سفر، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها از طریق صدا و سیما و سایر خبرگزاری‌ها و تلفن ۱۲۰ و ۱۴۱ راهداری و سایت اینترنتی rahvar۱۲۰ مطلع شوند و سپس عزم سفر کنند.

­

این مقام انتظامی گفت: در حال حاضر در استان‌های شمال غربی کشور بویژه آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است و مسافرانی که در این مسیر هستند حتما باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • آغاز کشت بهاره در آذربایجان غربی
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در ارومیه
  • ۵۴۹ جانباخته در تصادفات جاده‌ای در ۱۴ روز اخیر
  • بیش از ۵۰۰ نفر در تصادفات سفر‌های نوروزی جان باختند
  • بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفرهای نوروزی جان باخته اند
  • جان باختن بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفر‌های نوروزی
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان