Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: عقب‌نشینی ناو بزرگ آمریکایی به دلیل حضور قایق‌های کوچک ایرانی نتیجه اقتدار بسیج است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، سردار سرتیپ بهمن ریحانی در نشست خبری امروز با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی به الگویی ناب برای کشورهای اسلامی و غیراسلامی تبدیل شده است اظهار داشت: امروز کشورهای مختلف دنیا اعم از مسلمان یا غیرمسلمان از تفکر بسیج برای ایستادگی در برابر دشمنان خود الگو می‌گیرند و تفکر و فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانی با بیان اینکه بسیج مستضعفین به یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) محسوب می‌شود گفت: امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج به دنبال این بود که مردمی آگاه در همه صحنه‌ها داشته باشیم، زیرا چنانچه هدف امام(ره) از تشکیل این نهاد تنها مباحث مرتبط با استقرار نظم و امنیت و دفاع از کشور بود نهادهای مختلفی در همان زمان این موارد را تأمین می‌کردند و نیازی به تشکیل بسیج نبود.

وی با اشاره به اینکه هدف امام(ره) از تشکیل بسیج ایجاد بستری در تراز انقلاب برای تمام کشورهای تحت ستم بود افزود: امام(ره) به دنبال ایجاد نهادی بود که همه مردم را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پای کار بیاورد که خوشبختانه محقق شد.

ریحانی با بیان اینکه "امام(ره) با فرمان تشکیل بسیج به دنبال این بود که هسته‌های مقاومت مردمی را در حوزه‌های مختلف به وجود آورد" عنوان کرد: عزت، سربلندی و شکوه کنونی ایران اسلامی ثمره تفکر بسیجی است و بر اساس فرهنگ بسیج بوده که امروز در همه صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اقشار مردم دلسوزانه پای کار می‌آیند.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک شجره طیبه اقتدار کنونی ایران اسلامی را رقم زده است گفت: نمودهای این اقتدار را در روزهای اخیر شاهد بودیم که چگونه بر مبنای تفکر بسیجی یک قایق کوچک ایران ناو بزرگ جنگی دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای ضرورت تبدیل کردن تهدیدها به فرصت در حوزه‌های مختلف افزود: امروز به برکت بسیج تهدیدها برای ما ایجاد فرصت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به شعار هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج، پاره تن مردم» گفت: برنامه‌های هفته بسیج از 29 آبان شروع می‌شود و تا پنجم آذر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال 500 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد کرمانشاه آزاد می‌شوند عنوان کرد: سال گذشته نیز حدود 470 از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند و استان کرمانشاه بعد از استان فارس بیشترین آمار زندانیان آزاد شده را به خود اختصاص داد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری: بسیج محدودیتی برای ساخت و ساز منطقه زلزله‌زده کوهرنگ ندارد سپاه اردبیل با تدارک 300 برنامه فرهنگی به استقبال هفته بسیج می‌رود 10 هزار نفر از بسیجیان استان خراسان جنوبی در رزمایش اقتدار شرکت می‌کنند

ریحانی برپایی میزهای خدمت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم در تمام نقاط استان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: همچنین طرح «هر مسجد؛ یک حقوقدان» با هدف ارائه خدمات حقوقی به مردم در این هفته برگزار می‌شود که می‌تواند خدمات بسیاری به مردم ارائه داده و آن‌ها را با حقوقشان در موضوعات مختلف آگاه کند.

وی با اشاره به افزایش گشت‌های رضویون در هفته بسیج با هدف امنیت بخشی به محلات افزود: تجربه نشان داده با افزایش این نوع گشت‌های شبانه از سوی سپاه امنیت بیشتری در محلات حاکم می‌شود و آمار سرقت نیز کاهش می‌یابد.

ریحانی گفت: دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری یادواره‌های آبروی محله با هدف تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق کم‌برخوردار، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف تسریع واکسیناسیون علیه کرونا، اجرای نهضت کمک مؤمنانه با توزیع بسته‌های مواد غذایی، بهداشتی و غیره، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و تشکیل خانه نخبگان بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال در استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/832/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی بسیج سازندگی استان کرمانشاه فرمانده سپاه تشکیل بسیج تفکر بسیج هفته بسیج امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان گفت: به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم، در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در برنامه رژه نیروهای مسلح در همدان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر خود نقشه شوم دشمنان برای منحل کردن ارتش را بر هم زد و امام راحل، ارتش را شجره طیبه خواند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در موقعیت‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است و در جنگ پا به پای سایر نیروهای امنیتی جنگیده و شجاعت‌هایی را آفریده است.

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان با بیان اینکه ارتش در حوزه جهاد سازندگی و خودکفایی اقدامات خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: حضور ارتش در آسمان و زمین در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار ارتش است و امروز، ارتش تحت لوای ولایت فقیه در اوج قدرت قرار گرفته است.

ارشد نظامی آجا در استان همدان و فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان ادامه داد: از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب ننشسته‌ایم و افتخار می‌کنیم که پا به پای دیگر نیروهای مسلح وعده صادق را به سرانجام می‌رسانیم.

مرادبکی تصریح کرد: از همین تریبون به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم و در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون، برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

کد خبر 745415

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگ اشتباهات خود فرو رفته است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست