Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: ۸۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در ارومیه برگزار می‌شود.

سرهنگ قهرمان عیوضلو امروز ۲۶ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه ارومیه برگزار شد، افزود: ۸۰ عنوان برنامه بالغ بر ۸۰۰ مورد در سطح ناحیه ارومیه اجرا می شود.

عیوضلو خاطر نشان کرد: در هفته بسیج ۱۰ پروژه عمرانی_ ورزشی و فرهنگی با اعتبار ۲۵میلیارد تومان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر ۵۷۰گروه جهادی در ارومیه فعالیت دارند. 

وی با تاکید به اینکه یکی از اهداف بسیج اشتغال زایی و حمایت از مشاغل خرد و خانگی است، یاد آور شد: در سال جاری ۳۰ درصد از اعتبارات اختصاص یافته بسیج  ارومیه که ۵میلیارد تومان است، درجهت حمایت از مشاغل خرد و خانگی وصول شده است. 

عیوضلو ادامه داد: در هفته بسیج ۲۲ یادواره شهدا، آزادی ۶۲زندانی جرایم غیر عمد، توزیع هزار بسته معیشتی و اجتماع ۸هزار نفری بسیجیان ارومیه در همایش اقتدار مقاومت و برگزاری ۳۵ کارگاه آموزشی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب به یک حرکت عمومی نیاز دارد و جوانان مبنای این حرکت عمومی هستند، تصریح کرد: بسیج به عنوان یک سازمان مردم نهاد نقش اصلی را در این حرکت ایفا می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی