Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح تشدید برخورد با خودرو‌های دودزا در سطح شهر تهران آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: طرح تشدید برخورد با تردد خودرو‌های دودزا در سطح شهر تهران شروع شده است و همکاران بنده در صورت مشاهده خودرو‌هایی که دودزا هستند برابر مقررات متوقف و نسبت به اعمال قانون و نصب پلاک اعزام به تعمیرگاه اقدام خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه با افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها در هوا، بخشی از این آلودگی به تردد خودرو‌ها که در سطح شهر تردد می‌کنند، باز می‌گردد و بر همین اساس همه خودرو‌ها می‌بایست دارای برگه معاینه فنی باشند.
موسوی پور ادامه داد: اگر خودرویی دارای معاینه فنی نباشد نباید در سطح شهر تردد کند و از طرفی خودرو‌هایی که دودزا هستند به محض رویت توسط همکاران بنده اعمال قانون خواهند شد.
وی گفت:یکی از اولویت‌های ما در پلیس راهور تهران بزرگ طرح برخورد با وسایل نقلیه دودزا می‌باشد و حتما با مشاهده خودرو‌هایی که دارای نقص فنی هستند برخورد صورت گرفته و پس از توقف و اعمال قانون همکاران بنده پلاک‌های خودرو‌هایی را که دارای آلایندگی هوا هستند اخذ و به تعمیرگاه اعزام خواهند کرد.
سرهنگ موسوی پور افزود: پس از اخذ پلاک خودرو پلیس راننده را ملزم به رفتن به تعمیرگاه نموده و راننده مکلف است که در اولین فرصت و در زمان تعیین شده به تعمیرگاه مراجعه کرده و نسبت به رفع نواقص خودرو از جمله آلایندگی اقدام نماید.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راننده با پلاک اعزام به تعمیرگاه نمی‌تواند به صورت روزانه در سطح شهر تردد نماید و می‌بایست بعد از دریافت پلاک به تعمیرگاه مراجعه و نسبت به رفع نواقص خودرویی اقدام نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خودرو دودزا خودرو هایی سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک