Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی بهره مند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس در روزهای پایانی هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی، بیشتر در ساعت های بعد از ظهر در پاره ای نقاط استان شاهد ناپایداری جوی خواهیم بود.

وی اظهار داشت: در این مدت به تناوب، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد به نسبت شدید و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره مند اضافه کرد: سامانه بارشی دیگری از اوایل هفته آینده جو استان را متاثر خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: آخرین سامانه بارشی استان در سی سخت ۸.۷ میلیمتر، دشتروم ۶.۵، ستنگان ۶، دیشموک پنج، موشمی زیلایی چهار، تل گاه چهار، ، منصور خانی کاکان چهار، کریک چهار، گنجه ای ۳.۲، چیتاب ۲.۳، پاتاوه ۲.۵، مارگون ۲، قلعه رئیسی ۲، سرفاریاب ۲، کالوس ۲، دلی خمسیر ۲، لوداب ۱.۵، یاسوج ۱.۲، جاورده ۱، قلعه دختر یک، ، تنگ سرخ یک، لنده یک، دهدشت ۰.۶، دوگنبدان ۰.۳، و در لیکک ۰.۲ میلیمتر باران در پی داشت.

از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون سه سامانه بارشی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و بارش باران تا حدود ۳۵ میلیمتر در برخی نقاط استان را در پی داشت.

بارش باران در سال زراعی جاری در استان نسبت به بلندمدت ۱۵ میلیمتر کاهش یافته است.

کهگیلویه و بویراحمد دومین استان پربارش ایران به شمار می رود.

میانگین بارش ها در سال زراعی بصورت بلند مدت در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۵۴۰ میلیمتر است.

بارش سال زراعی گذشته (۱۳۹۹-۱۴۰۰) بیش از ۵۳۴ میلیمتر ثبت شده بود.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بارش باران سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بارش باران سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد سامانه بارشی بارش باران سال زراعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آسمان استان قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی، برای ۷۲ ساعت آینده این استان هشدار زرد صادر شده است.

بهره مند تصریح کرد: این سامانه در برخی مناطق همراه با رگبار باران و رعد و برق و احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6086399

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد