Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین نشست رفع موانع توسعه چادرملو با حضور استاندار،معاونین و مدیران اجرایی استان یزد و مدیرعامل و مجریان طرحهاي توسعه چادرملو در استانداری یزد برگزار شد، با تخصیص مکان‌های اجرای ۱۰ واحد صنعتی موافقت و کلید عملیات پیاده سازی این طرحها زده شد.

به گزارش ایران اکونومیست-در این جلسه که در پی نشست های متعدد کارشناسی و ارزیابی طرح ها برگزارشد با موافقت مسولان اجرای استان به چادرملو اجازه داده شد عملیات آماده سازی پروژه های خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این طرح های بزرگ صنعتی شامل، واحدهای گندله سازی، آهن اسفنجی، کنسانتره سنگ آهن، تولید ورق و فولادهای آلیاژی، اجرام و آجر نسوز، ذوب و کلاف فولادی و نیروگاه خورشیدی می باشد.
مهندس تقی زاده مدیر عامل چادرملو ضمن تقدیر از نگاه مثبت و موثر استاندار جدید یزد و همکاری در جهت حل موانع راه اندازی طرح های توسعه بخش و حمایت بی دریغ نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص منابع مالی این طرح ها گفت : برای اجرای اين پروژها بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاري پیش بيني شده است که‌ بخش اعظم آن از محل تسهیلات و اعتبارات بانکی، حمایت سهامداران، درآمد حاصل از فعالیت واحدهای معدنی و صنعتی موجود و تدابیر و فنون مدیریتی تامین می گردد. وی اظهار امیدواری کرد در سریعترین زمان کار ساخت این واحدها آغاز شود. بر اساس همین گزارش دکتر فاطمی استاندار یزد نیز با تشکر از خدمات ارزنده مدیر عامل چادرملو در جهت توسعه اقتصادی استان تاکید کرد : برای تحقق اهداف توسعه در این استان به ویژه پروژه‌ای مهم چادرملو، همچنان به حمایت‌های خود ادامه خواهند داد .

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند

محمد مهدی ضیاءالدینی معاون خدمات شهری شهرداری زرند بیان اینکه ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در این مکان‌ها می‌شود گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر شهروندان از این مکان‌های عمومی سازمان‌های تحت نظر این معاونت با همکاری یکدیگر ایمن سازی بوستان‌های شهر را اجرایی خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه ایمن‌سازی کلیه محیط‌های عمومی در اولویت کار این معاونت قرار دارد گفت:این طرح با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و در راستای حفظ جان شهروندان اجرایی خواهد شد.

ضیاءالدینی معاونت خدمات شهری در ادامه افزود: یکی دیگر از اقدامات این حوزه که در راستای افزایش ایمنی شهروندان اجرایی شده است نصب کلید محافظ جان بر روی کلیه پایه‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهری می‌باشد.

وی افزود: از ده چهارراه سطح شهر تاکنون شش چهارراه به این سیستم مجهز شده و به زودی سایر چهارراه‌ها نیز به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از روسای سازمان‌ها اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد افزایش ایمنی سطح شهر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران
  • راهنمای خرید انواع کلید حرارتی زیمنس
  • ارتقا طرحهای توسعه و سرمایه گذاری مس در معادن خرد