Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حامد عاملی روز چهارشنبه در شورای مسکن استان اردبیل اظهار کرد: سهم استان در این ظرح طی چهار سال ۸۰ هزار واحد مسکونی می‌باشد و تا ۲ سال آینده باید ۴۰هزار واحد از این تعداد تعیین تکلیف شود.

وی اظهار کرد: با شرایطی که در شورای مسکن طرح ریزی شده به طور قطع تعداد متقاضیان در آینده افزایش می‌یابد، بنابرین با هماهنگی تمام دستگاه های متولی باید زیرساخت‌های لازم از قبیل آب، برق، محوطه سازی و گاز تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در مرحله اول طرح اقدام ملی از ۹ هزار و ۵۰۰ متقاضی ۲هزار و۵۰۰ نفر حائز شرایط هستند، افزود: ۵۴۰ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی حداقل ۵۰ درصد در حال ساخت است.

به گفته وی ، برای ۸۰هزار واحد که بر حسب نیاز در چهار سال آینده احداث خواهد شد، بیش از ۲هزار هکتار در استان زمین نیاز است.

عاملی ادامه داد: با هدفی که دولت دنبال می‌کند تسهیلات لازم برای متقاضیان ۳۰۰میلیون تومان در شهرها و برای روستاها نیز ۲۰۰میلیون تومان ابلاغ شده که با افزایش تسهیلات، آورده متقاضیان کاهش می‌یابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه شهرک‌های مسکن ملی باید با افق حداقل ۵۰ ساله طراحی شود،گفت: در طراحی شهری باید استانداردهای لازم کاملا رعایت شود و فضای سبز و طراحی خیابان‌ها  برای حداقل ۵۰ سال آینده مورد توجه قرار گیرد زیرا که این طراحی‌ها برای کاهش آسیب های اجتماعی مفید واقع شود.
 

برچسب‌ها استان اردبیل مسکن مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل مسکن مسکن ملی استان اردبیل مسکن مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت