Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عباس شمس اللهی اظهار داشت: از این تعداد اشتراک پذیری جدید سه هزار و ۵۶۲ مشترک شهری و یک هزار و ۸۶۳ مشترک روستایی بوده است.
وی افزود: از ابتدای شروع گازرسانی به استان تاکنون ۱۸۹ هزار و ۶۲ مشترک در نقاط مختلف ایلام اشتراک پذیری شده است،
مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در راستای تحقق اهداف کیفی و کمی سال‌جاری اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف گازرسانی انجام داده است، یادآور شد: طی این مدت( هفت ماهه سال جاری) ۶۷ کیلومتر شبکه توزیع به همراه نصب ۲ هزار و ۵۰ علمک در نقاط مختلف شهری و روستایی ایلام انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس اللهی با اشاره به وضعیت گازرسانی شهری و روستایی استان هم گفت: شهر پهله از توابع شهرستان مرزی دهلران به عنوان آخرین شهر استان با تلاش جهادی همکاران شرکت گاز به شبکه گاز سراسری متصل و ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری به ۱۰۰ درصد رسید.
وی با بیان اینکه با اتصال گاز به شبکه شهر پهله یک هزار و ۱۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند، اظهار داشت: کلیه روستاهای مسیر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام ادامه داد: برای گازرسانی به پهله و روستاهای مسیر ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع، ۳۹ کیلومتر خط تغذیه فلزی در سایزهای ۶‌ و ۸ و ۱۲ و سه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۲۵۰۰ ، ۵ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در ساعت  نصب و راه اندازی شده است.
شمس اللهی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ عملک در شهر پهله و روستاهای اطراف نصب شده‌است، تاکید کرد: برای گازرسانی به شهر پهله و روستاهای مسیر بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ۵۰۱ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردار است، بیان کرد: هم اکنون ۹۷ درصد روستاهای استان ایلام به شبکه گاز سراسری متصل هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت گاز ایلام مشترکان گاز طبیعی شرکت گاز شهر پهله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع گاز در رشت و خمام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، شرکت گاز استان امروز اعلام کرد: به دلیل تعمیرات، گاز مشترکان رشتی شامل بلوار خرمشهر از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ قطع خواهد شد.
همچنین گاز مشترکان خمامی شامل چاپارخانه، جنب پل اصلی، ابتدای خیابان مهمان نواز از ساعت ۸ تا ۲۰ قطع می‌شود.
این شرکت از مشترکان خواست در این مدت از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند