Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فارس: در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها بنابر صوت منتشر شده توسط سینا استوی، مدیرعامل بازداشت شده صرافی کریپتولند در کانال شخصی خود، از آزادی وی خبر دادند.

با این حال یک منبع مطلع به خبرگزاری فارس اطلاع داد: خبرهای منتشر شده در خصوص آزادی استوی صحت ندارد و وی به اتهام «اخلال در نظام اقتصادی» کشور کماکان در بازداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوی در صوتی مدعی شده بود که آزاد شده و در حال توسعه زیرساخت صرافی کریپتولند برای پرداخت دارایی کاربران است و وکیل وی نیز در گفتگویی با تأیید آزادی استوی اظهار کرده بود: در مقوله صرافی کریپتولند و ارز دیجیتال BRG جرمی اتفاق نیفتاده است.

این درحالی است که حسن فتحی بادی، وکیل استوی به تماس‌ها و پیام‌های مکرر خبرنگار خبرگزاری فارس برا پیگیری و کسب اطلاع از وضعیت موکلش تا کنون پاسخی نداده است.

ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضائیه پیشتر با بیان اینکه رسیدگی به پرونده کریپتولند به صورت جدی ادامه دارد، اظهار کرده بود: در پرونده کریپتولند حدود هشت نفر بازداشت هستند و افراد زیادی در این پرونده متضرر شده‌اند. این شبکه حدود ۲۸۹ هزار نفر کاربر داشته است و میزان مطالبات آن‌ها بیش ۲۰۰ میلیارد تومان است. با کمک سازمان اطلاعات سپاه و دادسرای تهران اقدامات خوبی در جهت شناسایی متهمان و اموال آنها جهت توزیع بین مالباختگان صورت گرفته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند

بانک سینا در سال ۱۴۰۲ با پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از پنج هزار جوان ایرانی، در راستای تسهیل ازدواج جوانان و شروع زندگی مشترک آنان، گام‌های بزرگی برداشته است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک با پرداخت مستمر وام ازدواج به جوانان ایرانی و متقاضیان واجد شرایط، نقش قابل توجهی در شکل‌گیری و تحکیم بنیان خانواده ایفا کرده است.

براین اساس، بانک سینا در سال 1402 مبلغی به ارزش 11 هزار و 82 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از پنج هزار و 400 متقاضی پرداخت کرده است.

این بانک با توجه به تأکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر تسهیل پرداخت وام ازدواج، همواره بر اولویت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و همچنین لزوم تسریع دسترسی به آن، اهتمام ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • آموزش خرید ریپل در صرافی ارز دیجیتال بیت پین
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • شکایت از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟
  • دلار ۴۰ هزار و ۹۰۰ در اختیار چه کسانی قرار می‌گیرد؟