Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آمار تفکیکی واکسیناسیون علیه کرونا در استان‌های کشورمان، تا آخرین ساعات ۲۵ آبان ماه، بالغ بر ۱۰۰ میلیون دوز انواع واکسن به گروه‌های مختلف واجد شرایط تزریق شده است که از این میزان، بالغ بر ۵۶ میلیون دوز اول و قریب به ۴۳/۵ میلیون دوز دوم بوده است.

به گزارش تسنیم؛ این اعداد نشان از تزریق دوز اول واکسن به حدود ۸۳ درصد جامعه هدف واکسیناسیون در کشورمان و همچنین تکمیل واکسیناسیون ۶۴ درصد ایشان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگی این اعداد زمانی بهتر خودنمایی می‌کند که بدانیم بالغ بر ۹۲ درصد این اتفاق در چهار ماه اخیر رقم خورده است؛ تزریق بیش از ۹۲ میلیون دوز از ۱۰۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده تا به امروز که در سایه شتاب گرفتن واردات واکسن به کشورمان و در نتیجه فعالیت‌های وسیع و شبانه‌روزی در پایگاه‌های واکسیناسیون در سراسر کشورمان رقم خورده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت واکسیناسیون کرونا صراط میلیون دوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند خاکی قازنقایه جزو بزرگترین بند های خاکی گلستان است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سلامتی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بند خاکی قازنقایه از محل اعتبارات محرومیت زدایی با میزان اعتبار سه میلیارد و سیصد میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید.

وی افزود: هدف از ایجاد این بند خاکی کنترل سیلاب، ذخیره رواناب و نزولات آسمانی، تغذیه سفره‌های آب‌های زیر زمینی، تأمین آب شرب احشام و حیوانات و تغییر میکرو کلیمای منطقه است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: این بند با مخزنی بالغ بر ۷۰ هزار متر مکعب یکی از بزرگترین بندهای خاکی منطقه محسوب می‌شود.

وی کل اعتبارات آبخیزداری ۱۰ قرارداد با ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

کد خبر 6081497

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • بند خاکی قازنقایه جزو بزرگترین بند های خاکی گلستان است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد