Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمد آقاپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون از ۸۴۱ بیمار، ۱۹۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۴۳ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

وی با بیان اینکه ارومیه با ۶۰، خوی با ۲۶ و میاندوآب با ۱۱ بیمار جدید رکورددار بستری‌های استان بودند، ادامه داد: وضعیت کرونا همچنان در استان شکننده است و رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاپور با اشاره به فوت ۶ بیمار کرونایی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: با فوت این بیماران مجموع بیماران جان باخته از کرونا در استان به ۷ هزار و ۳۲ نفر رسید.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: تا امروز بیش از سه میلیون و ۹۷۸ هزار دز واکسن کرونا دراستان تزریق شده که بیش از ۲۵ هزار دز آن مربوط به شبانه روز گذشته است.

کد خبر 5354408

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه کرمانشاه آمار کرونا هفته بسیج عکس استانها بارش برف واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با توجه به عبور امواجی  کم دامنه از تراز میانی جو، در دوروز آینده و به ویژه  در ساعات بعد از ظهر شاهد رشد ابر و رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق ، در مناطق مستعد بارش تگرگ همراه با وزش باد در برخی نقاط استان خواهیم بود.

از نظر دمایی نیز برای روزهای آتی تغییرات محسوس دمایی در استان پیش بینی نمی شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • خانه نخبگان بستری برای شناسایی کنشگران علمی کشور