Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه گفت: مجموع دعاوی ارجاع شده به مراکز کاهش طلاق بهزیستی و کارگاه‌های مهر ۲۱۹۳ پرونده می‌باشد که تاکنون تعداد ۱۹۹۸ فقره آن مختومه و ۳۴۱ فقره به صلح و سازش منجر شده است. خبرگزاری میزان - صادق اسپیدکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی گزارشی از عملکرد این معاونت ارائه و با اشاره به رتبه اول این مجموعه در اجرای برنامه‌های ابلاغی در سال ۹۹ گفت: این مقام کشوری نشان دهنده همت مضاعف و کار شبانه روزی همکاران است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برگزاری ۱۵۱ دوره کارگاه آموزشی مهر برای دعاوی خانواده، بازدید‌های نظارتی از پروژه‌های اجرایی در حال انجام، بررسی نقاط حادثه خیز استان، رسیدگی به مشکلات شرکت‌های تعاونی مسکن، برگزاری کارگاه آموزشی فرزندان مهر مختص سربازان در پادگان‌های ارتش و سپاه، برگزاری کارگاه آموزشی اصلاح و باز اجتماعی شدن زندانیان و مرتکبین جرائم اخلاقی، میثاق نامه فی ما بین دادگستری کل استان و علمای اهل تسنن به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پیگیری مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر و واحد‌های معلولین بهزیستی را از جمله مهمترین اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان عنوان کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان از سامانه سجام بعنوان یکی از مؤثرترین و نافع‌ترین سامانه‌های ارتباطات مردمی یاد و تصریح کرد: متاسفانه این سامانه با وجود ظرفیت‌های ارزشمندی که دارد به اندازه کافی در جامعه شناخته شده نیست.
وی از اصحاب رسانه خواست تا در شناساندن این سامانه کمک کار این معاونت باشند و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مهم این سامانه مفید و مؤثر برای افکار عمومی تبیین کنند تا مسیر تحقق اهداف تسهیل و تسریع شود.
اسپیدکار، ادامه داد: ماهیت جرائم و ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی از طریق این سامانه بطور دقیق شناسایی می‌شود و به همین اعتبار می‌توان با مشارکت سازنده و رهگشای شهروندان از شکل گیری بسیاری از این آسیب‌ها در همان مراحل اولیه پیشگیری کرد.
وی همچنین با اشاره به نقش خدمات مشاوره‌ای به ویژه در حوزه پیشگیری از بروز مسائل و مشکلات خانوادگی گزارشی از عملکرد این معاونت در این خصوص نیز ارائه و خاطرنشان کرد: برای تسهیل موجبات بهره مندی شهروندان از خدمات مشاوره‌ای تدابیری اندیشیده شده و و تمهیداتی برقرار گردیده و جامعه هدف به مراکز طرف قرارداد با معاونت اجتماعی معرفی می‌شوند.
اسپیدکار، با تبیین سازوکار اقدامات انجام شده در قالب مشاوره‌های فردی و ماهیت فعالیت واحد کاهش طلاق بهزیستی و کارگاه‌های مهر به آمار موارد ارجاعی در این خصوص اشاره کرد و گفت:مجموع دعاوی ارجاع شده به مراکز کاهش طلاق بهزیستی و کارگاه‌های مهر ۲۱۹۳ پرونده می‌باشد که تاکنون تعداد ۱۹۹۸ فقره آن مختومه و ۳۴۱ فقره به صلح و سازش منجر شده است.
شناسایی نقاط حادثه خیز جاده‌ای و درون شهری و ارجاع آن به شورای ترافیک جهت اصلاح زیرساخت‌ها و ترمیم نقاط حادثه آفرین، پیشگیری از توسعه بافت‌های ناکارآمد و فرسوده، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و افزایش شهرنشینی و حاشیه نشینی، رسیدگی به نیازمندی‌های منطقه کلاته جوادیه در زمینه احداث سالن ورزشی، نصب چراغ برق، مرمت سازی و آسفالت کوچه‌ها و...، بررسی مشکلات پروژه الماس از دیگر موضوعات مورد بحث و سؤال خبرنگاران بود که اسپیدکار حسب مورد به سؤالات و ابهامات مطروحه پاسخ داد.   بیشتر بخوانید: مشاورین خانواده از طریق ارائه خدمات مشاوره‌ای و با نگاه دلسوزانه و مسئولانه خود تلاش کنند حریم خانواده حفظ شود   انتهای پیام/ برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم کاهش آسیب های اجتماعی دستگاه قضایی خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم کاهش آسیب های اجتماعی دستگاه قضایی خراسان شمالی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری دادگستری کل استان کارگاه های مهر خراسان شمالی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار هواشناسی در استان خبر داد و گفت: آسمان استان روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه بارانی است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: پیرو پیش‌بینی هواشناسی استان، سطح نارنجی هشدار صادر شده است.

وی افزود: فعالیت این سامانه از ظهر سه‌شنبه آغاز شده است و تا صبح روز پنج‌شنبه ادامه دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار باران، تگرگ و مه‌آلودگی را از مخاطرات این سامانه دانست و خاطرنشان کرد: بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه غربی در روز سه‌شنبه و نیمه شرقی در روز چهارشنبه این شرایط جوی را دارند.

هاشمی تصریح کرد: کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن سیلاب و روان‌آب و وارد آمدن خسارت به سازه‌های موقت از مخاطرات این سامانه است.

وی گفت: احتمال کاهش هشت تا ۱۰ درجه‌ای دما طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746748

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است