Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:52:54 GMT

کمیته راهبردی توسعه اشتغال در مازندران راه اندازی شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۴۹۹۴

کمیته راهبردی توسعه اشتغال در مازندران راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری عصر چهارشنبه در شورای هماهنگی تعاون استان با اشاره به اینکه تا کنون ۱۱۷ جلسه شورای هماهنگی در استان برگزار شده است، بر ضرورت تعامل بیش از پیش بین‌دستگاهی با هدف ارائه خدمت مطلوب به مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم رفع شود، تصریح کرد: مشکلات جامعه هدف را همیشه باید در نظر بگیریم و تا رضایتمندی حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران مجموعه وزارت تعاون را یک نهاد مردمی دانست و افزود: برای ایجاد اشتغال با اجرای طرح زیست بوم اشتغال در کشور و استان باید تلاش و هم افزایی ویژه ای داشته باشیم.

باقری خواستار راه اندازی کمیته راهبردی توسعه اشتغال در مازندران شد و گفت: برای طرح دولت در زمینه اشتغال را باید پیگیری ویژه ای داشته باشیم.

وی رمز موفقیت را تعامل و همدلی دانست و بیان کرد: برای حل مشکلات مردم نباید کوتاهی کنیم. مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران نیز در این جلسه گفت: بیش از ۳ هزار اشتغال در روستاها با اجرای طرح های هر روستا یک محصول، روستای بدون بیکار و تسهیلات اشتغال روستایی ایجاد شده است.

محمد رضا حاتمی با اشاره به اینکه تمرکزمان بیشتر در حوزه روستاهاست، خاطرنشان کرد: در بحث طرح هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار تا کنون ۱۰۰ روستا اعلام آمادگی کردند و تسهیلات اشتغال برای ۴۰ روستا تا کنون پرداخت شده است.

کد خبر 5354514

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون مازندران علی باقری اشتغال ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • برون‌رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • برون رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • راه‌اندازی کمیته تغییر اقلیم به‌زودی
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • آب و راه مناسب؛ آرزوی مردم آقداش و روستاهای همجوارشان!