Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان اسامی بهترین نفرات تاریخ فوتبال ژاپن را هم انتخاب کرد.

به گزارش طرفداری، در فهرست نفرات این تیم، همه بازیکنان سابقه بازی برابر تیم ملی فوتبال ایران را در ادوار مختلف دارند و برخی از آنها هم در بازیهای مختلف به ایران گل زده اند، مردانی مثل ماسامی ایهارا، ناکاتا، ناکامورا و میورا از معتبر ترین مردان تاریخ فوتبال این کشور هستند و کازویوشی میورا در سنین بالای ۵۰ سالگی هنوز در دسته های پایین تر باشگاهی در کشور ژاپن در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی تیم برتر قرن فوتبال ژاپن به انتخاب فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار به شرح زیر است: دروازه بان: یوشیکاتسو کاواگوچی دفاع راست: یوتوناگاماتا دفاع میانی: یوجی ناکازاوا دفاع میانی: ماسامی ایهارا دفاع چپ: یاسوهیکو اوکودرا هافبک راست: شونسوکه ناکامورا هافبک میانی: هیده توشی ناکاتا هافبک میانی: کیسوکه هوندا هافبک چپ: شینجی کاگاوا مهاجم: کونیشیگه کاماموتو مهاجم: کازویوشی میورا

از جمع فوق نفراتی مثل میورا، ایهارا و ناکاتا در ادوار مختلف فاتح توپ طلایی بهترین بازیکن قاره آسیا شده اند، ضمن این که بازیکنان دیگری در فهرست بهترین های آسیا بوده اند که در تیم برتر تاریخ ژاپن نیستند، بازیکنی مثل شینجی اونو حتی بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا هم شده است که همان طور که گفتیم این بازیکن در تیم منتخب تاریخ فوتبال کشور ژاپن جایی ندارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کیودو، «مینورو کیهارا» وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد که در پی سقوط۲ بالگرد اس‌اچ-۶۰ کی این کشور در نزدیکی جزیره توریشیما در جنوب توکیو، یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز ناپدید شدند.

کیهارا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دلیل احتمالی این سقوط‌ها، تصادم و برخورد این دو بالگرد است و هر کدام از این دو بالگرد ۴ سرنشین داشتند که در جریان رزمایش ضدزیردریایی شبانه این حادثه رخ داد.

به گفته وزیر دفاع ژاپن علت دقیق این حادثه هنوز مشخص نیست، اما ارتش ژاپن بقایای این دو بالگرد را پس از سقوط پیدا کرده است.

کد خبر 6083940

دیگر خبرها

  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند