Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – هفته هشتم لیگ برتر والیبال در حالی امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف به اتمام رسید که تیم سپاهان اصفهان با شکست پاس از جایگاهش در صدر جدول تکان نخورد و تیم پیکان با پیروزی بر شاگردان بهروز عطایی جای هراز آمل را در رده سوم گرفت.   در نخستین دیدار هفته هشتم تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد مس رفسنجان بگذرد تا ارومیه‌ای‌ها با کسب هفتیمن بردشان ۲۰ امتیازی شوند و جایگاهشان در رده دوم را تثبیت کنند و در سوی مقابل مس با قبول پنجمین باختش به رده یازدهم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در مهمترین بازی تیم‌های بالای جدولی لبنیات هراز آمل و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این دوئل جذاب بین پیمان اکبری و بهروز عطایی این خودروسازان پایتخت بودند که توانستند با حساب ۳ بر صفر از سد هراز آمل بگذرند تا پیکان با کسب این برد خارج از خانه پنجمین بردش را کسب کند تا با ۱۵ امتیاز جای شاگردان بهروز عطایی را در رده سوم بگیرد. آملی‌ها هم با همین تعداد پیروزی و ۱۳ امتیاز به رده چهارم سقوط کردند.   در دیگر دیدار حساس تیم سپاهان در اصفهان میزبان تیم تازه لیگ برتری شده پاس گرگان بود که در انتها تیم سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک پاس را از پیش رو بردار تا شاگردان رحمان محمدی‌راد بدون شکست و ۲۳ امتیاز جایگاهشان در صدر را تثبیت کنند و گرگانی‌ها هم با همان ۳ برد تا رده دهم پایین آمدند.   در یکی از زیباترین بازی‌ها تیم شهرداری گنبد در ادامه روز‌های خوبش تحت هدایت عظیم جزیده موفق شد در سالن شهید گل عباسی ورامین دست به کار بزرگی بزند و با حساب ۳ بر یک از سد میزبان خود تیم شهرداری ورامین گذشت تا گنبدی‌ها با کسب چهارمین پیروزی خود ۱۳ امتیازی شوند و تا رده پنجم بالا بیایند. در سوی مقابل شاگردان ساسان خداپرست با ۴ برد و ۱۱ امتیاز به رده نهم نزول کردند.   در طولانی‌ترین دیدار هفته هشتم تیم انتهای جدولی سایپا در خانه والیبال میزبان هورسان رامسری بود که در هفته‌های گذشته با هدایت مسعود آرمات روی نوار پیروزی بود، اما در پایان این نارنجی‌پوشان پایتخت بودند که با حساب ۳ بر ۲ از سد هورسان گذشتند، اما شاگردان ناصر شهنازی با وجود کسب دومین بردشان همچنان در رده سیزدهم باقی ماندند. رامسری‌ها نیز با همین تعداد برد در رده دوازدهم قرار گرفتند.   در دربی کویرنشینان تیم بحران زده شهداب یزد در خانه با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب مهمانش تیم فولاد سیرجان شد تا یزدی‌ها با ۴ پشکست و ۱۲ امتیاز به رده ششم سقوط کردند و سیرجانی‌ها هم با ۴ برد و همین تعداد امتیاز در رده هشتم ایستادند.   در آخرین دیدار هفته هشتم تیم آذرباتری ارومیه میزبان تیم راهیاب ملل مریوان بود که در پایان این جدال ماراتن‌گونه این مریوانی‌ها بودند که توانستند با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان قعر جدولی خود بگذردند تا راهیاب با کسب چهارمین بردش ۱۱ امتیازی شود و به رده هفتم صعود کند.   *نتایج کامل دیدار‌های هفته هشتم لیگ برتر والیبال:   شهرداری ارومیه ۳ – مس رفسنجان ۱ (۲۳-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۴)   شهداب یزد صفر – فولاد سیرجان ۳ (۲۲-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۲۰-۲۵)   شهرداری ورامین ۱ – شهرداری گنبد ۳ (۲۳-۲۵، ۲۷-۲۵، ۲۲-۲۵ و ۲۰-۲۵)   سایپا ۳ – هورسان رامسر ۲ (۱۷-۲۵، ۲۵-۱۵، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و ۱۵-۸)   هراز آمل صفر – پیکان ۳ (۲۳-۲۵، ۱۵-۲۵ و ۲۳-۲۵)   سپاهان اصفهان ۳ – پاس گرگان ۱ (۲۵-۱۹، ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۴ و ۲۵-۱۹)   آذرباتری ارومیه ۲ – راهیاب ملل مریوان ۳ (۲۵-۱۲، ۲۵-۲۷، ۱۹-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۱۳-۱۵)   *جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته هشتم:

بیشتر بخوانید: واکنش سرمربی تیم ملی والیبال به تداخل بازی‌های آسیایی با رقابت‌های جهانی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نتیجه ۳ هفته هشتم هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا