Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده امشب با اشاره به هشدار جوی سطح نارنجی در استان هرمزگان، عنوان کرد: نوع مخاطره این سامانه پرفشار در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه، 27، 28 و 29 آبان ماه، وزش باد شدید شمال شرقی همراه با گرد و خاک است.

وی ادامه داد: گرد و غبار، کاهش میدان دید افقی و کاهش کیفیت هوا از اثرات این مخاطره خواهد بود و منطقه اثرگذاری آن نیز مناطق شرقی و مرکزی استان هرمزگان شامل شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، قشم، بندرخمیر و با شدت کمتر در شهرستان‌های حاجی‌آباد و بشاگرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین با اشاره به هشدار دریایی سطح نارنجی در استان هرمزگان با تاکید بر تنگه هرمز، افزود: نوع مخاطره این سامانه پرفشار نیز در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه، 27، 28 و 29 آبان ماه با تاکید بر ساعات صبح تا ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه، وزش باد شدید شمال شرقی تا 55 کیلومتر بر ساعت(30 نات) و افزایش ارتفاع موج نزدیک به 200 سانتیمتر(7 پا) است.

حسن زاده تصریح کرد: اختلال در فعالیت‌های دریایی، اختلال در تردد شناورهای سبک و شناورهای مسافربری و آسیب به تورهای صیادی از اثرات این مخاطره است و منطقه اثرگذاری آن نیز بندرعباس و جزایر قشم، هرمز، لارک، هنگام، سیری، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک و با شدت کمتر در سیریک و جاسک است.

وی گفت: توصیه می‌شود طی روزهای پنجشنبه و جمعه با توجه به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک از ترددهای غیرضروری در ساعات صبح تا ظهر در مناطق شرقی و مرکزی استان هرمزگان، خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین طی روزهای پنجشنبه و جمعه با توجه به مواج شدن دریا، تمهیدات لازم در کلیه فعالیت‌های دریایی در محدوده تنگه هرمز صورت پذیرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تنگه هرمز زلزله در فین هواشناسی روزهای پنجشنبه استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌

انسیه رحمتی در این رابطه ، گفت: بارندگی از ظهر فردا در استان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. وی گفت: بیشتر بارندگی در غرب و جنوب غرب استان خواهد بود و حتی طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها برای مناطقی همچون آشخانه تا ۲۰ میلیمتر خواهد بود. رحمتی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌هایی همچون شیروان و فاروج کمتر است. وی با اشاره به دمای هوا بیان کرد: پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعات از امروز تا پایان هفته جاری ۸ تا ۱۰درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان