Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس ارشد مهارتی گفت: «یوسف نوری» گزینه جدید پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش شخصیت شایسته و مناسبی برای این مجموعه مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  در پی عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به دو گزینه قبلی حسین باغگلی و مسعود فیاضی و معرفی گزینه جدید از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش حمیدرضا خانپور از کارشناسان ارشد مهارتی این گزینه را فردی مناسب برای این وزارتخانه دانست و اظهار داشت: دغدغه نمایندگان محترم مجلس بر ابرنهاد آموزشی کشور و سکانداری وزارتخانه ای که حیات و ممات جامعه اخلاقی و آموزشی، منوط به آن می باشد را در دو رای اعتماد، مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم رای اعتماد نمایندگان خانه ملت بر دو گزینه پیشنهادی پیشین با استدلال نداشتن قرابت با بدنه این وزارتخانه، مشخص کرد این مجموعه، فردی را می طلبد که سطوح مختلف آموزش و پرورش را درک کرده و ضمن آشنایی با تحلیل و داشتن هم آوایی با زیست بوم آموزشی توان و تخصص لازم را در مدیریت وزارتخانه داشته باشد..

خانپور تصریح کرد: پر واضح است که پازل اصلی توسعه در همه کشورها بذل توجه حداکثری به آموزش های پایه و متوسطه بوده و تربیت نسلی پیشرو در گرو هدایت فردی توانمند بر مسند این وزارتخانه راهبردی است.

این کارشناس ارشد مهارتی یادآورشد: خوشبختانه دولت سیزدهم در این مرحله شخصی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کرده که بدون تردید سازه ذهنی ایشان با ساختار آموزشی – پرسنلی وزارتخانه، هم راستا و با بیش از سه دهه خدمت در این نهاد آموزشی، دغدغه بدنه عریض و طویل آن و نمایندگان مجلس را مرتفع می کند.

خانپور اظهارداشت: وزارت آموزش و پرورش با تاسی از الگو و پارادیم حکمرانی آموزشی مقطع پایه و متوسطه، همزمان به فردی نیاز دارد که با نگاهی استقرائی، توامان با حکمرانی محلی، ملی و با نگاهی ایران شمول، علاوه بر حس تعلق عمیق به معیشت معلمان و کادر اداری آموزشی، موجب تعمیق آموزش مدل ایرانی، اسلامی به عنوان راهکار برون رفت از بسیاری از مشکلات عدیده اجتماعی و اقتصادیشود.

این کارشناس ارشد مهارتی یادآورشد: دکتر یوسف نوری به عنوان یکی از کهنه سربازان عرصه آموزش با کنشگری در میدان های آموزشی کم برخوردار و نگاه توامان صف و ستادی، به طور قطع گزینه شایسته ای برای وزارتخانه ای است که می تواند آینده ای روشن را برای ایرانی آبادتر در پرتو تربیت نسلی حرفه ای و متعهد برای کشور، ترسیم کند که امیدواریم نمایندگان محترم خانه ملت با رصد این موضوع و رای اعتماد به ایشان، بر این موضوع صحه بگذارند و وزارت آموزش و پرورش را به فردی لایق بسپارند..

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش ارشد مهارتی رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرشاد کشاورزیان افزود: این طرح با هدف فراگیری آموزش قرآن کریم برگرفته از شیوه پیامبر (ص)، شنیداری، گفتاری، آموزش به روش آکادمیک و ارائه محتوا و مطالب آموزشی استاندارد برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: جلوگیری از اتلاف زمان، قابل درک برای تمامی اقشار جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی، ساده سازی یادگیری قرائت قرآن و مهندسی تلاوت از دیگر اهداف این طرح است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از همه مربیان، معلمان و اساتید قرآن در آموزش و پرورش یا طرح‌های امین و صالحین، حوزه علمیه، دانشگاه، حافظان قرآن دعوت کرد تا در این طرح شرکت کنند.

فرشاد کشاورزیان زمان برگزاری دومین دوره طرح بشری را ۹ تا ۱۱ خرداد ماه امسال بیان کرد و افزود: مهلت ثبت نام تا ۷ خرداد ماه است، علاقمندان می‌توانند با ارسال کلمه «بشری» به پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۸۷۰۶۸۴۴۹ در این طرح ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر