Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، مسکو با رد کردن هر گونه تلاش برای ایجاد شبه‌دولت در داخل سوریه، بر لزوم احترام به حاکمیت سوریه و عدم تکرار حملات رژیم صهیونیستی به آن تاکید کرد.

به نوشته  روسیا الیوم، «الکساندر لاورنتیف»، نماینده رئیس جمهور روسیه در امور سوریه گفت: تلاش‌ها برای ایجاد شبه‌دولت در داخل سوریه قابل قبول نیست، اما باید به دولت سوریه احترام گذاشت و حملات اسرائیل نیز نباید تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلمات روس این اظهارات را در یک جلسه گفت‌وگو در کاخ کنفرانس‌ها در دمشق در حاشیه نشست دو نهاد هماهنگ کننده روسیه و سوریه برای پیگیری کار کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان بیان داشت.

لاورنتیف در این نشست گفت: تداوم مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌ویژه گروه‌های حاضر در ادلب و اجرای توافق‌نامه‌های امضا شده توسط ترکیه که مسئولیت حملات تروریستی در آنجا را بر عهده دارد، ضروری است و همچنین باید با گروهک تروریستی داعش در شرق سوریه مبارزه شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر اسرائیل : روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: تل آویو حملات اوکراین به خاک ما را محکوم نکرد

سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه به درخواست دیپلمات صهیونیست از مسکو برای محکوم کردن پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی پاسخ منفی داد.

به گزارش ایسنا، سیمونا هالپرین، سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه پس از پاسخ مشروع ایران در شامگاه شنبه به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مواضع و مردم کشورمان در سوریه از مسکو خواست تا اقدام ایران را محکوم کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه در پاسخ به این درخواست سفیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که «اسرائیل حملات اوکراین به روسیه را محکوم نکرده است.»

روابط عمومی کل سپاه پاسداران ایران بامداد امروز (یک‌شنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حمله به پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بود؛ پایگاه مبدأ شلیک موشک‌های اسرائیل که شهادت مستشاران ارشد ایرانی و همراهانشان را به همراه داشت و نقض کامل قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم بود.

دقایقی پس از آغاز عملیات گسترده ایران، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند. بایدن در اظهارات خود از نتانیاهو خواسته است به حمله تلافی‌جویانه ایران پاسخی ندهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیده‌بان اروپا-مدیترانه: باید جنایت کوچاندن اجباری غیرنظامیان فلسطینی متوقف شود
  • نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم
  • سفیر اسرائیل : روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: تل آویو حملات اوکراین به خاک ما را محکوم نکرد
  • انتقادهای گسترده از سکوت رام‌الله و کشورهای عربی در برابر تروریسم شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • چرا روسیه نگران تنش میان ایران و اسرائیل است؟
  • چرا روسیه نگران تنش میان ایران و اسرائیل است؟/ انتظارهای تهران از مسکو در صورت جنگ با اسرائیل چه خواهد بود؟
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی
  • ترکیه اتباع غیرمقیم تاجیکستان را اخراج می کند
  • احضار سفیر فرانسه/ ردپای کی‌یف در حمله مسکو