Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار توئیتی نوشت: زیاد در مورد ادعاهای آمریکا در حمایت از انسان ها و حقوق بشر شنیدیم. به قضیه اخیر خواننده آمریکایی، Sophia Urista، نباید از منظر آزادی‌های فردی نگریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که اتفاق افتاد، از بین رفتن "کرامت انسانی" و لجن مال کردن آن در کشوری است که مدعی حمایت از حقوق انسان در دیگر کشورهاست.

سوفیا اوریستا، یکی از خوانندگان آمریکایی است که در یکی از کنسرت‌هایش در اقدامی کریه روی یکی از هوادارانش ادرار کرد و مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها قرار گرفت.

حرکت غیراخلاقی او خشم کاربران در شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته و گروه مستقر در نیویورک را مجبور به عذرخواهی کرده؛ آنها اعلام کرده‌اند که خواننده "گیج شده" و "چیزی نیست که دوباره در برنامه‌ها ببینیم."

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان

محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده که چشم انتظار آزادی پدر خود هستند شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیرین استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میکنند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر