Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو جلسه برگزار شده بین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت مترو تهران، مقرر شد طرح مطالعاتی پروژه ادامه شرقی خط ۲ مترو برای اجرا مورد بررسی قرار گیرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران  با اعلام بررسی امکان اجرای طرح اتصال خط 2 مترو تهران به پایانه جدید شرق، اظهار کرد: با توجه به تدوین برنامه‌ها و بودجه‌ریزی عملیاتی شرکت مترو برای سال 1401، پروژه توسعه شرقی خط 2 به طول حدود 4 کیلومتر از ایستگاه فرهنگسرا (که در حال بهره‌برداری است) تا پایانه جدید شرق با احداث حداقل 2 ایستگاه که مطالعات کلی آن در طرح جامع ریلی پایتخت دیده شده است، مورد توجه متولیان حوزه حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته تا مطالعات مربوط به امکان اجرای آن مورد بازبینی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طرح موجود، خط 2 مترو در منتهی الیه شرقی خود تا پایانه جدید شرق توسعه می‌یابد ضمن اینکه یک پایانه در انتهای مسیر برای خط 2 تعریف شده است.

امام تصریح کرد: با توجه به تأکید شورای ششم شهر تهران مبنی بر بهره‌برداری از پایانه جدید شرق، در صورت راه‌اندازی و تکمیل پروژه توسعه شرقی خط 2 در افق چند سال آینده، کارکرد پایانه جدید شرق و خط 2 مترو به صورت توأمان ارتقاء خواهد یافت.

گفتنی است در صورت تأمین به موقع منابع مالی به میزان حداقل 5 هزار میلیارد تومان (به ارزش امروز کالا و خدمات) تکمیل مسیر و ایستگاه‌های پروژه توسعه شرقی خط 2 حداقل به 3 سال زمان نیاز خواهد داشت.

حمل و نقل عمومی تهران گران است؟/ برنامه مدیریت شهری برای استفاده‌ از بخش خصوصی در بهره‌برداری از مترو/ "L.E.Z" بازنگری می‌شودمتروی پرند با 90 درصد پیشرفت فیزیکی معطل چیست؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران مترو متروی تهران شهر تهران مترو متروی تهران پایانه جدید شرق شرقی خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند

تین نیوز

شهردار تهران گفت: با رفع اختلاف نظرها واگن های مترو در سال جاری از چین وارد کشور می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: همانطور که در دور اول انتخابات از همه ظرفیت شهرداری برای مشارکت حداکثری مردم استفاده کردیم و از دستگاه های مجری، پشتیبانی کردیم در مرحله دوم نیز همین کار را ادامه می دهیم.
وی با اشاره به نصب دوربین بر روی البسه حریم بان ها، ادامه داد: این اقدام در جهت سامان یافتن و ایجاد شرایط، امری کلی است تا دستگاه های مسوول بتوانند ثبت و ضبط کنند.
زاکانی با اشاره به واردات واگن مترو از چین در سال جاری، گفت: کارفرمای واردات مترو برای 2000 واگن وزارت کشور بود. برای واردات 1071 دستگاه طی دو قرارداد زحمت های اولیه کشیده شده بود، اما اختلاف نظرهایی برای واردات از چین به وجود آمد و اعتراض رییس شورای شهر هم به رعایت نشدن زمان 10 روزه تعیین شده در قرارداد بود که اختلاف نظرها رفع شده و واگن ها در سالجاری وارد کشور می شود.
شهردار تهران از واگذاری فروشگاه شهروند از طریق بورس خبر داد و گفت: بناست که این چنین شود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • ساخت آشکارساز نوری پرسرعت با مواد ۲بعدی در دانشگاه تهران