Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در حاشیه نشست با گروه سرمایه گذاری زنوزی گفت: این گروه از مدتی قبل ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان را بررسی کرده و تلاش می‌کنیم با معرفی بیشتر توانمندی‌های استان زمینه سرمایه گذاری این گروه اقتصادی بزرگ را فراهم کنیم.

او با اشاره به فعالیت‌های این گروه اقتصادی در زمینه حمل و نقل هوایی، حضور این شرکت در این حوزه را در استان یادآور شده و از برنامه ریزی برای اقدام ویژه در استان در آینده نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با بیان اینکه تلاش دولت و مسوولان استانی برای جذب سرمایه گذار بوده، هدف از این اقدامات را ارتقای وضعیت اقتصادی مردم و زندگی عزت‌مندانه اهالی استان عنوان کرد.

عاملی به وجود توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه در استان اشاره کرد و شناسایی و معرفی درست این ظرفیت‌ها را گامی برای رونق سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف دانست.

مدیر گروه اقتصادی زنوزی نیز به انعقاد تفاهم نامه همکاری برای سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و اجرای بند‌های این تفاهم نامه را موجب تحول بزرگ اقتصادی در استان دانست.

محمدرضا زنوزی افزود: سرمایه گذاری در بخش‌های کشت و صنعت، معادن، صنعت و بخشی از خودروسازی از جمله بند‌های این تفاهم نامه است.

او به فعالیت این گروه اقتصادی در حوزه حمل و نقل هوایی اشاره کرد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام گرفته با استاندار اردبیل تلاش می‌کنیم یک بیس پروازی در استان دایر کرده و دو هواپیما در استان را مستقر کنیم تا شرکت هواپیمایی آتا به استان اردبیل ارایه خدمات کند.

زنوزی اضافه کرد: با استقرار دو هواپیما در اردبیل خدمات پروازی داخلی و خارجی به استان ارایه می‌شود که البته این تفاهم نامه سه جانبه با اردبیل، آذربایجان غربی و شرکت هواپیمایی آتا خواهد بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری ایجاد اشتغال تفاهم نامه همکاری حمل و نقل سرمایه گذاری گروه اقتصادی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در جلسه رفع موانع و مشکلات جذب سرمایه‌گذاری خارجی در خوزستان ضمن تشریح راهکارهای جذب سرمایه‌گذاری خارجی اظهار کرد: ارتباط و معرفی ظرفیت‌های استان به همسایگان، امنیت و تضمین برگشت سرمایه از راهکارهای افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در خوزستان به شمار می‌رود.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های جذب سرمایه‌گذاری، رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذار است و ما وظیفه داریم شرایط و امنیت سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر بخش‌های نفت و گاز، گردشگری، کشاورزی، پتروشیمی، منطقه آزاد و… ظرفیت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی دارند که می‌توان با جذب سرمایه‌گذاران خارجی و تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و از طریق طرح‌های تشویقی، گام مهمی را در راستای رشد سرمایه‌گذاری در استان برداشت.

حسینی محراب به تأثیر اتاق‌های بازرگانی در رشد و توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: رشد، توسعه و پیشرفت اقتصادی هر کشوری رابطه مستقیم با فعالیت اتاق‌های بازرگانی دارد، بر همین اساس اتاق‌های بازرگانی در استان خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند و با برنامه مدون و شناسایی ظرفیت‌های استان و همسایگان در پیشبرد توسعه اقتصاد خارجی و جذب سرمایه‌گذار در استان تلاش کنند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: سرمایه‌گذاری خارجی در کشور یکی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت هر استان است، از این رو نگاه تخصصی به این مقوله یکی از اهداف مهم در توسعه اقتصادی خوزستان به شمار می‌رود.

کد خبر 6080397

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است
  • فعالان اقتصادی در اردبیل شناسه یکتا دریافت کنند
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • ۶۳ هزار درخواست مجوز کسب و کار در اردبیل ثبت شده است
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین فرصت دریافت شناسه یکتا