Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@21:55:34 GMT

بهره برداری از نهمین ایستگاه پایش هوا در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۸۴۳۳

با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط کشور نهمین ایستگاه پایش آلودگی هوا در کلانشهر اهواز به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: این ایستگاه پایش با هدف رصد و اندازه گیری میزان آلودگی هوا در شرکت ملی حفاری ایران راه اندازی شده است.

محمد جواد اشرفی افزود: در ۲۱ شهرستان استان خوزستان ۲۸ ایستگاه پایش آلودگی هوا مستقر که با افتتاح این ایستگاه جدید تعداد ایستگاه‌های پایش به ۲۹ ایستگاه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این ایستگاه‌های پایش آلودگی هوا میزان ذرات بالای بالای ۱۰ پی ام (گرد و غبار) و ذرات کمتر از ۲ پی ام (دود خودروها) را اندازه گیری کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: استان خوستان دومین استان پس از تهران در خصوص راه اندازی و فعالیت ایستگاه‌های پایش آلودگی هوا است. برچسب ها: ایستگاه پایش هوا ، آلودگی هوا ، حفاظت محیط زیست

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ایستگاه پایش هوا آلودگی هوا حفاظت محیط زیست پایش آلودگی هوا ایستگاه پایش حفاظت محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود