Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که در شرف بازنشستگی قرار دارند یا بازنشستگانی که از مهرماه ۱۴۰۰ بازنشسته شده‌اند (۷۰ روز بعد از صدور حکم بازنشستگی) قبل از انجام تسویۀ گروهی، با مراجعه به اداره‌های آموزش و پرورش منطقۀ خود و با پر کردن فرم استمرار عضویت، می‌توانند همچنان عضو خانوادۀ بزرگ صندوق ذخیرۀ فرهنگیان باقی بمانند و از مزایای استمرار عضویت بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهنگیان بازنشسته که به عضویت خود در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه می‌دهند علاوه بر بهره‌مندی از سود چندهزار میلیارد تومانی سالانۀ ناشی از عملکرد شرکت‌های زیرمجموعۀ صندوق، از منافع حاصل از ارزش افزوده دارایی‌های موسسه در سال‌های آینده نیز برخوردار می‌شوند همچنین همواره می توانند به سرمایه خود دسترسی داشته باشند و در هر زمان نسبت به تسویه حساب با صندوق و دریافت سهم‌الشرکه خود اقدام کنند.

 

استمرار عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان کاملا اختیاری است و بازنشستگانی که تمایل دارند پس از بازنشستگی در موسسه استمرار عضویت دهند و همچنان از سود مشارکت در یکی از سودآورترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور برخوردار شوند، باید یک ماه قبل از بازنشستگی اقدام به تکمیل و تأیید فرم شماره ۴، استمرار عضویت کنند و به همراه نامۀ نمایندگی یا ادارۀ کل مربوطه به شرکت ارسال کنند تا در سامانۀ سپرده‌گذاری اعضا اعمال شود.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان استمرار عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیمیا علیزاده به تیم ملی تکواندو بلغارستان پیوست

زی‌سان- کیمیا علیزاده تنها مدال‌آور زن ایرانی در تاریخ المپیک‌ها، به عضویت تیم ملی تکواندو بلغارستان درآمد.

اسلاوی بینف، رئیس فدراسیون تکواندو بلغارستان، از علیزاده با عنوان «یک مدال طلای بالقوه» نام برده است.

او گفته: «با دولت در ارتباط هستیم تا به سرعت اسناد را مهیا کند و انتظار حداکثر حمایت دولت را طی چند روز آینده داریم.»

به گفته بینف آخرین فرصت برای تعیین عضویت خانم علیزاده در تیم بلغارستان یا تیم پناهندگان ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) است.

کیمیا علیراده شش رکورد تاریخی برای تکواندو و ورزش زنان ایران بر جا گذاشته است. پناهندگی او در ابعاد ملی و جهانی، خبرسازترین پناهندگی بین ورزشکاران ایرانی طی چهار دهه اخیر به شمار می‌رود.

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟
  • استمرار فعالیت اکیپ‌های گشت تغییر کاربری اراضی در لرستان
  • کیمیا علیزاده به تیم ملی تکواندو بلغارستان پیوست
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»