Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ احمد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه هایی در راستای ترویج فرهنگ جهاد  و شهادت، یادواره شهدا، آبروی محله، نمایش اقتدار بسیج،  کارناوال شادی، مسابقه و المپیاد ورزشی و نیز رزمایش کمک‌های مومنانه از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی بیان کرد: توزیع 5 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر، میثاق صالحین، اعزام تیم‌های پزشکی، مرمت منازل، گلریزان و نذر رهایی، سرود، تئاتر خیابانی، نشست‌های بصیرتی، میز خدمت ، گلباران قبور شهدا، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی، رونمایی از مسابقات قرآنی و نیز تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از دیگر فعالیت‌های این ناحیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی (ع) اظهار کرد: ایجاد 10 کارگاه اشتغالزایی، 16 واحد مسکونی، توزیع 130 هزار بسته معیشتی،  200 هزار بسته بهداشتی، ذبح 710  گوسفند، 70 جهیزیه، 45 مورد تسهیلات اشتغالزایی از 50 تا 10 میلیون تومان فعالیت‌های یک ساله این ناحیه تاکنون بوده است.

بسیج محدود به زمان  نیست

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی(ع) در ادامه این نشست گفت: عامل بازدارنده از تهدید‌ها، سازندگی، احیا محرومیت زدایی، فعالیت‌های فرهنگی و نیز تبدیل تحریم‌ها به فرصت، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی همچنین توسعه  فرهنگ  دفاع مقدس از جمله رویکرد بسیج می باشد.

 حجت الاسلام محمد شاطری بیان داشت:  کمک به دولت‌ها، مقابله و مبارزه با استکبار، مقابله با بلایای طبیعی و تعلیم و تربیت مسائل جوانان از دیگر عملکرد بسیج از ابتدای تشکیل تاکنون است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته معیشتی هفته بسیج فرهنگ شهادت اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، وفانژاد افزود: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند. 
حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان