Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی تاکید کرد که جبهه داخلی این رژیم آمادگی مقابله با تهدید‌ها در شرایط اضطراری امنیتی از جمله جنگ با حزب الله را ندارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، موسسه تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به مانور گسترده اخیر ارتش این رژیم در جبهه داخلی اعلام کرد که شکاف‌هایی در سطح آمادگی جبهه داخلی برای مقابله با شرایط اضطراری امنیتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«مئیر الران» افسر ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در یک مطالعه پژوهشی به بررسی مانور اخیر صهیونیست‌ها و شکاف‌های موجود در جبهه داخلی اسرائیل پرداخته و نوشت، نهاد اضطراری امنیتی در هفته اول نوامبر همراه با سایر مراکز اضطراری به منظور شبیه سازی یک جنگ همه جانبه و با هدف تقویت هماهنگی میان نهاد‌های مختلف اسرائیل مانوری ترتیب دادند.

وی افزود، این مانور به خودی خود بر چالش‌های عملکردی متمرکز بود؛ اما شکاف‌هایی در آمادگی برای رویارویی با اوضاع اضطراری امنیتی وجود دارد، از جمله اینکه غیرنظامیان در مانور مذکور حضور نداشتند و همچنین شکاف‌های زیادی در آماده سازی برای برای مقابله با تهدیدات و تخلیه گسترده غیرنظامیان در جنگ آینده از مناطق خطرناک مشاهده شد.

بیشتر بخوانید
عملیات استشهادی جدید در قدس اشغالی/شهادت جوان فلسطینی و زخمی شدن ۲ صهیونیست

دولت صنعا: صهیونیست‌ها تجاوزاتی در یمن انجام داده‌اند که هنوز فاش نشده است

درخواست صهیونیست‌ها از دولت آمریکا درباره لبنان و حزب‌الله!

این افسر صهیونیست تاکید کرد، تاکنون هیچ پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده و بهبود این وضعیت همان چیزی است که برای حفاظت از جبهه غیر نظامی اسرائیل در برابر افزایش توانمندی‌های حزب الله لازم است. در هر جنگ احتمالی با حزب الله، مواضع غیرنظامی اسرائیل از جمله زیرساخت‌های حیاتی و کل شهرک نشینان اسرائیلی در معرض خطر قرار می‌گیرند.

در ادامه این گزارش آمده است، با اشاره به اینکه اسرائیل ابزار دفاعی کافی برای مقابله با تهدیدات را ندارد تلفات مورد انتظار در جنگ آینده بسیار شدید خواهد بود و توانایی اسرائیل را برای رسیدن به پیروزی بسیار کاهش می‌دهد. این همان چیزی است که در مه گذشته در جنگ با حماس مشخص شد.

الران گفت، اظهارات علنی و عمومی درباره پیشرفت آمادگی جبهه داخلی اسرائیل بدون انجام اقدامات عملی کافی نیست. همچنین سرمایه گذاری‌های لازم برای آماده سازی غیرنظامیان و همچنین زیرساخت‌های حیاتی اسرائیل برای ورود به جنگ آینده صورت نگرفته است. وضعیت نشان می‌دهد که همچنین آمادگی جبهه داخلی اسرائیل برای مقابله با بلایای طبیعی اصلاً مطلوب نیست.

پیش از این «اوری گوردین» فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل به هیچ وجه به دنبال جنگ با حزب الله نیست؛ اما اگر این اتفاق بیفتد روزانه ۲۰۰۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.

فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد: در زمان حاضر شکاف‌هایی در سطح ایمن‌سازی جبهه داخلی وجود دارد که موجب ایجاد نگرانی برای مؤسسه امنیتی اسرائیل و شاخه‌های وابسته به آن شده است و در سال‌های طولانی آینده نیز شاهد خلأ‌های بیشتری در سطح استحکام‌سازی خواهیم بود و نقش ما کمک به اسرائیلی‌ها در برابر این شکاف‌هاست.

این ژنرال صهیونیست در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اظهار داشت، شهر‌هایی مانند تل‌آویو و اسدود در جنگ اخیر غزه با بیشترین تعداد موشک مورد هدف قرار گرفتند، اما در صورت آغاز جنگ با حزب‌الله انتظار داریم روزانه حداقل ۵ برابر این تعداد موشک از لبنان به سمت اسرائیل شلیک شود.

همچنین «دنی سیترینوبیک» افسر ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت، موشک‌های دقیقی که در اختیار حزب الله است شکست بازدارندگی اسرائیل مقابل حزب الله را تثبیت می‌کند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز در مقاله‌ای اعلام کرد: امروز اسرائیل توسط بیش از ۱۰۰ هزار موشک و راکت از جانب لبنان و ده‌ها هزار موشک و راکت از جانب غزه و شمار زیادی موشک در انواع مختلف از طرف کشور‌های دیگر «ایران و عراق و یمن» تهدید می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی امنیت ارتش جبهه داخلی اسرائیل اضطراری امنیتی رژیم صهیونیستی جنگ با حزب الله برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد

مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «هرمس 450» را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه تأیید کرد که یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل بعد از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرده است.

ساعتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد که پهپاد ارتش اسرائیل را در منطقه «العیشیه» رهگیری و منهدم کرده است.

.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل جنبش حزب الله دو روز پیش تصریح کرد که حزب الله لبنان به هر تجاوز اسرائیلی قطعا پاسخ و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهد کرد.

وی افزود: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش بس بسته شود.

حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادحمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌الله دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • سوژه شدن برای خندیدن، آخرین دستاورد صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران