Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در رزمایش اهدای جهیزیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) که در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در سوره حج می‌فرماید بندگان شایسته کسانی هستند که همین که موقعیتی پیدا می‌کنند، دغدغه‌هایشان اجرای دستوراتی است که جامعه رنگ عدالت، محبت و همبستگی بگیرد و این همان اقامه نماز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در سوره نور در خصوص ازدواج به مسوولان، پدران و مادران، فرموده تدارک و زمینه ازدواج را برای جوانان فراهم کنید و این همان کاری است که شما در این کار خداپسندانه انجام داده‌اید.

امام جمعه قزوین با تقدیر از مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بیان کرد: خیلی مهم است که ۵۰ نوعروس ضروریات زندگی خود را برای ازدواج تهیه شده می بینند و اینها باعث آرامش مردم و جامعه می‌شود و از خیران هم که همت می‌کنند و شما مسئولان ستاد اجرایی که مدیریت می‌کنید، قدردانی می‌کنم.

سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی  وکمک به نیازمندان است

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین  با اشاره به اهدای ۵۰ سری  جهیزیه به زوج های جوان اظهار داشت: با احتساب این جهیزیه‌ها، در ۶ ماهه سال جاری  ۱۵ سری جهیزیه و در ۶ ماهه دوم  ۵۰ سری جهیزیه که ارزش هر جهیزیه ۳۰ میلیون تومان به زوج های جوان اهدا شده است.

سیدمهدی میرغفاری گفت: ارزش این جهیزیه ها در مجموع یک میلیارد تومان می باشد و این جهیزیه‌ها به افراد نیازمندی که توسط  ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  شناسایی شده اند، اهدا شد.

وی افزود: البته بخشی از هزینه این جهیزیه‌ها از کمک‌های مردمی و قسمت اعظم آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان تامین شده است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین افزود: مقرر شده است که ۳۰ سری  بسته جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند تا پایان سال ۱۴۰۰ اهدا شود که از یک طرف موجب شادی و شعف است و هدف آن برداشتن باری از روی دوش زوج‌های کم‌بضاعت است.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین قزوین ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین جهیزیه عروسی استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین قزوین ازدواج ساده ستاد اجرایی فرمان امام جهیزیه ها استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش در خصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهار کرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستاد کل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو ۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

کد خبر 745394

دیگر خبرها

  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی