Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش استان مازندران، از 82 چهره ماندگار ورزش، 17 مدیرکل اسبق ورزش و جوانان مازندران، خانواده شهید شاخص جامعه ورزش کشور و خانواده جان باختگان ایثارگر نجات غریق مازندران تجلیل بعمل آمد.

به گزارش برنا مازندران ، با حضور حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر و دیگر مسئولان، نخستین آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش مازندران در هتل سالاردره ساری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    معاون سیاسی امنیتی استاندار در آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش :ورزشکاران سند افتخار مازندران هستند دکتر حسن نژاد در این آیین، مازندران را مهد استعدادها و منابع غنی انسانی دانست و گفت : این مهم علی الخصوص در ورزش نیز بیشتر نمایان است و از طرفی اگر امروز بر سکوی افتخارات ایستاده ایم، محصول نگاه مردم مازندران به ورزش و تلاش جمعی، مربیان، پیشکسوتان و هیات های ورزشی است. معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به اهمیت گسترش ورزش در میان آحاد جامعه افزود؛ امیدواریم به تناسب سهمی که در ورزش قهرمانی داریم جایگاه ورزش همگانی نیز ارتقا یابد.   وی ورزشکاران را سند افتخار مازندران نامید و بیان داشت؛ یاد همه شهدا بویژه شهید شاخص جامعه ورزش کشور، شهید حسن فقیهی جویباری را گرامی میداریم و بر همه ی آنان که برای ورزش استان تلاش کردند درود می فرستیم.   حسن نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه ریزی ها و حمایت های مدیران از جامعه ورزش، شاهد اضافه شدن صفحات بیشتر به کتاب افتخارات ورزش استان باشیم.     دکتر رنگرز در آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش؛میزبانی از تاریخ سازان، توفیقی بزرگ برای خادمان ورزش مازندران است   مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش استان گفت : مفتخریم که به مناسبت روز ملی مازندران میزبان تاریخ سازان و چهره های ماندگار ورزش مازندران هستیم و این مهم توفیقی بزرگ برای خادمان ورزش استان است.   وی با اشاره باینکه خرسندیم بزرگان ورزش استان امروز زیر یک سقف گردهم آمده اند، بیان داشت؛ سهم ورزشکاران مازندران در نشان های ارزشمند المپیک و گستردگی ورزش در همه ی نقاط استان موید آنست که باید به خود ببالیم که چنین بزرگانی در ورزش استان حضور دارند.   دکتر رنگرز با تقدیر و تشکر از نگاه مثبت خیر ورزش یاری که در برگزاری مراسم چهره های ماندگار ورزش مازندران حضور داشت، افزود؛ شهید شاخص جامعه ورزش کشور امسال از شهر جویبار و از رشته کشتی انتخاب شد و قطعا این انتخاب در کسب افتخارات کم نظیر کشتی و ورزش مازندران تاثیرگذار بود.   نماینده تنکابن، عباس آباد و رامسر ؛قهرمانی ها و افتخارات ورزشی، حال مردم را خوب می کند   دکتر شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش گفت: خدا را شکر که شاهد اتفاقات خوبی در ورزش استان هستیم و در شرایطی که سوء مدیریت ها حال مردم را بد می کند آن چیزی که موجب نشاط و انرژی مردم می شود، همین دلاور مردی های قهرمانان و افتخارات ورزشی است.   وی با تقدیر از ابتکار دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ بعنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی، از اینکه به پیشکسوتان ورزش هم بخوبی توجه می شود سپاسگذارم.   دکتر شمس الدین حسینی بیان داشت؛ باعث افتخار مازندران است که از 8 مدال آور یک رویداد مهم، 6 نفر از این استان ورزشی هستند که این تصادفی نیست و بیش از هرچیزی به فرهنگ مردم منطقه ارتباط دارد و باید فرهنگ مازندران را در هفته مازندران گرامی داشت.   وزیر اسبق اقتصاد و دارایی در این آئین گفت : مسئولان نباید تکریم از ورزشکاران را دست کم بگیرند و وقت گذاشتن برای بزرگداشت چهره های ماندگار ورزش از مقامات استان مورد انتظار است. گفتنی است؛ در این مراسم از 82 چهره ماندگار ورزش مازندران و 17 مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان تجلیل بعمل آمد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش مراسم تجلیل مازندران ورزش مازندران ورزش و جوانان جامعه ورزش ورزش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه شنبه در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار کرد: حضرت آیت الله سلیمانی دارای ویژگی‌هایی همچون فضل، علم، سخنرانی‌ها و منبرهای بسیار خوب، روضه‌خوانی‌های دلنشین و خوش‌لحن، نگاه تقریبی، وحدتی، تألیفی، سعه صدر و قدرت و توانمندی گوناگون بودند که قابل تمجید است.

آیت الله محمدی لائینی افزود: جایگاه حقوقی ایشان علاوه بر امامت جمعه بابلسر و هم نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و کاشان بوده است و هم مسئولیت فرهنگی و رهبری در دانشگاه‌های مازندران آن روز بوده است که مجموعه اینها در یک فردو چنین انسان‌هایی بسیار مغتنم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: فقاهت، تلاش و جهاد، خطابه زیبا، بعد اجتماعی آن چنانی، مسئولیت‌های سنگین و ویژگی‌های دیگر آیت الله سلیمانی باعث شد که شیاطین سعی کنند اینگونه افراد را از ما بگیرند، البته امثال خودشان در جایگاه رفیع و بهترین عاقبت و حالت هستند.

امام جمعه ساری تجلیل از چنین انسان‌هایی تجلیل از همه ویژگی‌های خوب و تجلیل از ایثار، شهادت، اسلام ناب سیاسی است، عنوان کرد: منظور اسلامی است که در مقابل اسلام غیرسیاسی قرار دارد زیرا استکبار جهانی دنبال ترویج اسلام غیرسیاسی است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ما هم وظیفه داریم بابت این تجلیل از شما تشکر کرده و هم در مراسم حضور پیدا کنیم.

کد خبر 6077054

دیگر خبرها

  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی لرستان تجلیل شدند
  • تجمع مردمی حمایت از حمله به اسراییل در مازندران
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است
  • چهره ماندگار رشته شیمی استان فارس به رحمت ایزدی پیوست
  • لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی
  • تجلیل از شهید آیت الله سلیمانی تکریم از اسلام ناب سیاسی است