Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حمید ملانوری روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: زمان بازگشایی مدارس متوسطه دوره اول به استان اول آذر ماه اعلام شده که آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در حال آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای بازگشایی است.

وی گفت: برای مدارس ابتدایی هم دستورالعمل بازگشایی ابلاغ شده و با توجه به دستورالعملی که وجود دارد و رعایت فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک، ضدعفونی مدارس و پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان و فرهنگیان که انجام شده، قرار است این مدارس هم بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت این تصمیم گرفته شده و آموزش و پرورش فضاهای مورد نیاز را براساس دستورالعمل‌های بهداشتی برای حضور دانش‌آموزان و معلمان آماده‌سازی می‌کند.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به این دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تا پایان آذر ماه آموزش‌های حضوری به حداکثر خود برسد البته با رعایت دستورالعمل‌ها به‌ویژه رعایت فاصله و بهداشت فردی، استفاده از ماسک و قرنطینه خانگی افراد مشکوک یا مبتلا که باید مدنظر همگان باشد.

ملانوری گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌ها و هماهنگی‌ که وجود دارد، این دوره طولانی دوری دانش‌آموزان از آموزشی حضوری که آسیب‌هایی را در پی داشته است، با فعالیت مدارس پوشش داده شود.

قبل از این فعالیت حضوری مدارس متوسطه دوم همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی با اولویت سلامت‌محوری از ۱۵ آبان امسال آغاز شد.

کلاس‌های مدارس روستایی و عشایری با نرم جمعیتی زیر ۱۵ نفر و کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هم از مهر ماه در خراسان جنوبی بازگشایی شد و دانش‌آموزان به‌صورت گروه‌بندی در کلاس‌های درس حضور می‌یابند.

برچسب‌ها ویروس کرونا حمید ملانوری بازگشایی مدارس خراسان جنوبی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حمید ملانوری بازگشایی مدارس ویروس کرونا حمید ملانوری بازگشایی مدارس خراسان جنوبی محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی