Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@17:16:50 GMT

پیش‌بینی آلودگی و افزایش دمای تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۰۶۰۴

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی چهار روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد با انباشت تدریجی آلاینده‌ها برای این استان پیش‌بینی می‌شود. ناطقان: براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد با انباشت تدریجی آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا و گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین طی دو روز آینده در پاره‌ای نقاط در ساعات شب و اوایل روز مه رقیق مورد انتظار است. از ظهر یکشنبه (۳۰ آبان ماه) با نفوذ زبانه‌های سامانه بارشی، به‌تدریج افزایش ابر و از غروب یکشنبه تا دوشنبه شب (۳۰ آبان ماه تا اول آذرماه) در بعضی ساعات وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و بارش خفیف باران در نیمه جنوبی و بارش باران و برف در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

طی چهار روز آینده روند تدریجی افزایش دما و روز دوشنبه کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه در ۲۴ ساعت گذشته دمای ۶- را ثبت کرد و سردترین نقطه تهران بود.

 آسمان تهران فردا (۲۸ آبان ماه) قسمتی ابری و مه‌آلود و غبار محلی گاهی نیمه ابری و مه رقیق با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی ‌روز شنبه (۲۹ آبان) قسمتی ابری و غبار محلی، اوایل شب ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: پیش‌بینی آلودگی ، افزایش دما ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیش بینی آلودگی افزایش دما تهران پیش بینی می شود روز آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق غربی کشور امروز منتظر رگبار باران باشند

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان هواشناسی، در ساعات بعدازظهر امروز (۲ اردیبهشت) با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۳ اردیبهشت) سامانه در کل نوار غربی، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز استان‌های اصفهان، یزد، شمال فارس و بوشهر و ارتفاعات کرمان فعال است.

وضعیت جوی استان تهران طی امروز (۲ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش‌های مرکزی جنوبی و غربی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۲ اردیبهشت)، کمی ابری تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، از بعد از ظهر افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • پایتخت خنک می‌شود
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • مناطق غربی کشور امروز منتظر رگبار باران باشند
  • مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند