Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران از تشکیل کارگروهی برای کمک به شهرداری تهران جهت حل مشکل سند املاک ده ونک خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی درحاشیه بازدید از منطقه ۳ تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز در منطقه ۳ بر اساس کارشناسی‌ها و بازدیدهای میدانی که انجام شده بود مصوباتی داشتیم و مقرر شد طی زمان بندی تا دهه فجر حدود ۸ دسته اقدام در منطقه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این موارد با نخبگان منطقه دیداری داشتیم و از شیرخوارگاه آمنه نیز بازدیدی کردیم و در جریان کار کودکان و فرزندان این مرز و بوم قرار گرفتیم. مسیری که مهیا شده امیدواریم به رونق و گره گشایی در منطقه ۳ بیانجامد.

زاکانی ادامه داد: منطقه ۳ دارای نقاط برخوردار و نقاطی با مشکلات و معضلات بسیار است. در همین راستا پروژه های متفاوت مورد بررسی قرار گرفت و بازبینی طرح تفصیلی و رفع مشکل اسناد از طریق ثبت اسناد در این منطقه مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

به گفته وی، ده ونک در این منطقه دچار عدم رسیدگی است که بر اساس آن تلاش خواهیم کرد که معضلات این محدوده حل و فصل شود. بخشی از ده ونک وقفی است و مشکل سند دارد. در همین راستا کارگروهی تشکیل خواهد شد که ما در کنار مردم به آنها کمک کنیم. حل این مشکل در دست شهرداری تهران نیست.

شهردار تهران به محله زرگنده نیز اشاره کرد و افزود: محله زرگنده در منطقه ۳ مشکلاتش با توجه به اقتضائش حل وفصل خواهد شد پارکینگ  کنار پارک ملت نیز نیمه کاره بود که مقرر شد ظرف مدت یک ماه تعیین تکلیف و مرحله اجرایی آن آغاز شود. در این منطقه بر اساس طرح تفصیلی مکانهایی مسکونی تعیین شده اما سالها به صورت تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد که مقرر شد طرحی در این راستا توسط شهرداری تدوین شود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا ده ونک از فریز خارج می‌شود یا خیر؟ گفت: ان‌شاء الله این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازدید زاکانی از منطقه 3 شهرداری تهران شهرداري تهران منطقه ۳ ده ونک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم

 قشلاقی در بازدید از راه ورود و خروج منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم (ص) گفت: مسیر تردد و ورود و خروج اهالی روستا‌های دهستان قرانقو در منطقه سهند آباد که از سمت اتوبان پیامبراعظم (ص) مسیر تارقلی _ ذوالبین که قبلا با ایجاد مانع توسط برخی اهالی مسدود شده بود مجددا  بازگشایی شد.

قشلاقی گفت: متاسفانه برخی روستا‌های این شهرستان در بخش مرکزی اتوبان پیامبر اعظم(ص) قرار دارند که متاسفانه در آن زمان رمپ ورود و خروج برای آنها در نظر گرفته نشده و اهالی مجبورا یا از زیر پل‌ها یا مسیر‌های غیر استاندارد رفت و آمد کنند.

فرماندار هشترود از مسئولین استانی و کشوری خواست ورود و خروج اهالی شهر هشترود به اتوبان پیامبر اعظم (ص) را که از مسیر آبرو روستای عزیزکندی  و غیر استاندارد است به مسیر استاندارد یا زیر گذر و رو گذر استاندارد تبدیل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت