Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا نوری، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان تویسرکان حین کنترل خودرو‌های عبوری در حوزه پاسگاه خرمرود این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴ تن و ۸۶۰ کیلوگرم نهاده و خوراک دام غیر مجاز و خارج از عرضه در شبکه توزیع که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ نوری بیان کرد: برخورد قاطعانه پلیس با ورود انواع کالای قاچاق و غیر مجاز به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان تویسرکان قرار دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان همدان نهاده های دامی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رضایی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی توره در حین اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و کنترل محور مواصلاتی یک دستگاه خودرو سواری که از جنوب عازم مرکز بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو تعداد ۴ هزار و ۳۵۰ عدد قرص غیر مجاز که به صورت فله‌ای در حال جابه جایی بود را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضایی در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6086759

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق